Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Süreyya'ya

Önceleri bendim

Çokça zamandır

Uzaklaştım kendimden

Bu kısır döngü ki nihayetinde

‘’CAN’a’’ geldim yeniden

İçtim kaç gece

Kadeh-i kelamından iyi mi?

Yolum düştü CEMAL’e

Sarhoş oldum kaç gece

Meşk-i muhabbetinden iyi mi?

Üç beş sayfa ahbaplık

O mısra senin bu mısra benim...

Akşamdan kalma karın ağrısı

Ayakta ters pabuçlar

Anahtar deliğiyle saklambaç

İçeri kedi kaçtı iyi mi?

Dolap desen tam takır...

Keyfimizse tıkırında

Çıktık caddelere iyi mi?

Köşe başında bir afet

Dizimden aşağıda ise kıyamet

Duraksayan adımlarım

Çarpıklaştı damarlarım iyi mi?

Duvarlardan duvarlara

Savrula savrula çarpışlarımla

Aşık oldum SÜREYyA’ya iyi mi?

 
Toplam blog
: 98
: 66
Kayıt tarihi
: 14.04.12
 
 

Çukurova Üniversitesi mezunu, Serbest Nazım Şiir yazmaktan ve okumaktan haz alırım, Başta..