Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '18

 
Kategori
Güncel
 

Suriyelilerin Yardım İstemeleri Koşullar Nedeniyle Normal ya Utanan Fakirlerimiz Onlara Karışabilir

Suriyelilerin Yardım İstemeleri Koşullar Nedeniyle Normal ya Utanan Fakirlerimiz Onlara Karışabilir
 

Dilenciliğe karşıyız ama ülkemizin içinde bulunduğu bu zor koşullarda kenarda köşede Suriyeliler ve hatta bizim kendi insanlarımız aç susuz kalabilirler.

Devletin yardımları var ama müracaat edene… İnsanlar yardım almaya utanabilirler.

Ben mesela öyle duruma düşsem ne devletten yardım isteyebilir ne de dilenebiliriz, bir köşede ölürüm.

Devletin müracaat edene şeklindeki yardım anlayışı son derece yanlış, çoğu insan fakirim diyemez; fakiri sen bulacaksın.

Suriyeli olgusu utanıp yardım isteyemeyen fakirlerimiz için bir şans… Hani dilenmem diyorum ama kendim için dilenmem, çocuğum varsa…

Suriyelilerin oluşturdukları kuyruklara onlardan biriymiş gibi gireceksiniz. Sen Suriyeli değilsin sana yardım yok demezler her halde.

Sonra çocuğunu alıp Suriyeli kadının yanına oturursun; esmer değiliz belli olur mu acaba?

Devlet vatandaşın ekonomik durumunu bilmeli dedik bu konuda bir çalışma yok, geçim zor. Hiçbir yerden yardım alamayan insanlarımız ne yapsın, Suriyeli diye verirler, Suriyeli diye utanmak da gerekmez.

Böyle yol gösterme olur mu bilmiyorum ama yol gösterme işte, kimse kimsenin halini bilmez.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..