Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '13

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor – 24/03/2013 – Herşey Ödül için … ( HD Video Linkleri Dahil … )

Survivor – 24/03/2013 – Herşey Ödül için … ( HD Video Linkleri Dahil … )
 

Artık Survivor’ ı oyunlar ve mücadele bazında yazacağım dostlarım… Çünkü seçici olmadığımda, akışı yakalayamadığımı ve benim hoşuma giden oyun oynama etkinliğine yoğunlaşmadığımı fak ettim… Beni mazur göreceğinizi düşünüyorum…

Neyse, bu günkü oyunumuza gelelim… Takımlar insan arabalarıyla parkurda yarışarak bayrakları toparlamaya çalıştılar ve platforma çıkarak halkaya ilk ulaşan takım olmayı hedeflediler… Çok zor bir oyundu… Çünkü insan arabaları elbette ki insanlar çekiyor ve kumlu parkurda hızla ilerlemeye çalışıyorlardı…

Ödülde, içleri dolu dolu soğuk sandiviçlerdi… Ben bile o kadar güzel gözüküyorlardı ki, canımı isttetikleri için kaltım kendime sandiviç yaptım… O derece bir manzara vardı, gerisini siz düşünün… Hele hele yarış kazanamayan Gönüllüler, gözleri dönmüş bir şekilde incelediler ödülü…

Yarışa da o hırsla girdiler… Ama demek ki sadece hırs işe yaramıyor… Çünkü oyun boyunca Ünlülerin açık farkla üstünlüğü vardı ve bunu oyunun sonuna kadar korumayı bildiler… Zaten 8 – 2 lik skor, durumu açık ve net bir biçimde özetleyecek nitelikteydi… İşte o keyifli oyunun video linki…

Gelelim dokunulmazlık oyununa… Bilindiğimi dokunulmazlık oyunun Survivor’ un en önemli oyunlarından birisi… Çünkü haftanın kaybedecek takımını ve oyuncusunu belirlemek için kritik öneme sahip… Duygu ilk gitme adayı isimdi… Bu günkü oyun Duygu’ nun yanına gitme adayı 2. ismi koyacaktı…

Oyunda dönen tahta bir platformu takımlar var güçleriyle kendi istikametlerine çevirip kovaları düşürerek yeterli sayıda oyun kazanmaya çalıştılar… Güç faktörünün yanında takım olarak hareket etme becerisini de sınayan bu oyun, özellikle güçten düşmüş Gönüllüler için oldukça zor geçti…

Ünlüler neredeyse sıfıra karşı götürdüler Gönüllüleri oyunun sonuna kadar… Ve beklediğim gibi açık farkla kazanmayı da bildiler… Bu da oyunun video linki… Bu demek oluyordu ki, gitme adayı 2. isim de Gönüllülerden gelecekti… Ada konseyinde yapılan oylamada Gönüllüler Emel’ i 2. aday oarak seçtiler…

İşte o Ada Konseyindeki gergin anların video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/survivor-24032013/
 

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..