Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Sustum

Sustum
 

Sustum ben

Sustum

Anlatacak çok şeyi vardı herkesin

Fırtınaya tutulmuş gibiydi kelimeler

Adrese gitmediler

Dinledim

Yüzlerine bakmadım

Ülkeler kurtarıldı

Yanlışları anlatıldı ötekinin

Anlatmadım hiçbirşeyi

Dinledim

Kelimeler dansetti

Uçtu dağıldı

Gökyüzünde danseden sığırcıklar gibi

Tekrar toplandı

Siyah siyah

Sustum ben

Sustum


Sustum ben

İçim konuştu

Öyle uzaklara bakarak

Papatyalar gördüm karşı yamaçta

Bir ağaca sarılmış begovil’ler

Kelimeler kelimeler

Anlaşılamadan

Harf harf kırılıp döküldüler

Süpürdüm yerden

Kağıt bir peçeteye topladım

Terkedilmiş bir plaja attım


Sustum ben

Sustum

Kelimeleri kınına koydum

Soruları bıraktım

Cevaplardan vazgeçtim

Serzenişleri sitemleri dinledim

Katılmadım oyunlara

İzledim

Gitme zamanı gibi

Bir kaçış gibi

Sustum ben

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..