Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Susuzluk mu, iş bilmezlik mi?

Susuzluk mu, iş bilmezlik mi?
 

Esasında mizah kategorisinde bir şeyler yazacaktım, yalnız yaşayan bir kişinin tek başına hem su döküp hemde ellerini yıkayabilecek kadar kendini geliştirebilmesi üzerine ama; isteyen olursa yalnız yaşama rehberi mahiyetinde ayrıca bilgi verebilirim...

Kocaelinde yaşamaya çalışıyorum. Herne kadar evimin bulunduğu bölgenin havası temiz olsa da iş yerine inmeden önce zehri hissedebiliyorum... Ama hayatım yaşandığı yerde artık bunlar kanıksanmış bir halde zaten... Dilovası denilen ve isminden daha önce tarım arazisi olduğunu bana düşündürten yerde artık yerleşim bölgeleri boşaltılıyor, insanlar ölmesinler diye... Bu tarafa da gelmesi yakındır...

Benim bahsetmek istediğim asıl nokta ise su sorunu... Sular akmıyor demek yeterince açık olabilir ama yeterli değil zannedersem... Baraj yapımında usulsüzlük yapıldı diyebilmek için bunca yıldır yaşanmayan su sıkıntısı bir şekilde yaşatılıyor... Bir arkadaşın bloguna yaptığım yorumda belirttiğim üzerine su fazla diye denize bırakıldığı söylenen "fazla sular" ayrı; benim kamp yaptığım yerlerdeki derelerin artık olmayışı ayrı; su yetmeyecek denildiği halde "yağmurlu günlerde" çim sulanması ayrı vb.vb.vb.

Benim bahsini edeceğim konu ise 2 aydır; yaşadığım yer olan Şirinköy kalıcı konutlarının üzerindeki su deposunda yapılan şikayetlere rağmen bir dere halinde tabiata su bırakılması... Evimde su bulamıyorum ama... su deposu tabiatı sulamak için çalışıyor...

Daha önce de haftalarca akarak, tamir edilmediği için yol ortalarında kocaman delikler açan ciddi su kaçakları da gördüm... Görmemem mümkün değildi, zira benim bindiğim ninibüs hattındaki arabaların ciddi cambazlıklarla yol almalarına sebep olabiliyordu...

İş bilmezlik mi diye sorarak esasında yalnış başlık atmışım... Siyasete kurban gidiyoruz... Bizden öncekinin yalnışları yüzünden bu haldesiniz diyebilmek için... ama ne o dönemde nede şimdiye kadar hiç sıkıntı çekilmedi... Ama seçimlerden önce bir şeyler yapıp insanlara eziyet çektirmek gerekiyor...Neden? Türk insanı zaten hafızasızdır!!!

Siyaseti artık "insana hizmet eden" bir noktaya çekmek gerekiyor... Bu şimdinin zaafiyeti de değil o ayrı... Ama sadece sloganda kaldığı zaman "çalışmak" da bir işe yaramıyor...

 
Toplam blog
: 71
: 1933
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

İnsanın kendisini anlatması zor. Beykoz, Saint Benoit, Psikolog. Bu kadar... Detay gerekiyors..