Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Süt taştı

Süt taştı
 

Bugün ocakta süt yok, uzuuun uzuunn yazabilirim... Nasıl da korktunuz. Korkmayın korkmayın... Taş mıyım duvar mıyım, ben size kıyar mıyım...

Böyle bir şarkı vardı şimdi aklıma düşürdünüz de şarkının sadece bu satırlarını hatırlıyorum ama neyse ki google var... En imdadımıza yetişen türden.

Siz bir yere ayrılmayın... Az sonra...

Beklettim ama malesef aradığım şarkıyı da bulamadım. Bulduğum şeyler de şarkının evrim geçirmiş halleriydi. I ıh hiç sevmedim. Benim bahsettiğim şarkı gerçekten güzeldi.

İnsan teknoloji özürlü olmaya görsün... Yine de elim boş dönmedim. Şarkı ararken bakın neler buldum...

-Su alan bir gemi gibi her geçen gün yavaş yavaş batıyorum. Tayfam yok... Yolcum yok... Gemimle birlikte batacak hiç bişeyim yok.

-Sen bilmesen de ben biliyorum... Sen sevmeden de ben seviyorum.

-Her sabah uyandığımda yaşadığımı fark etmeden seni sevdiğimi fark ediyorum... Eğer sensiz bir güne uyanacaksam, hiç uyanmak istemiyorum.

-Beni suçlarken işaret parmağınla beni gösteriyorsun. Ama dikkat et diğer üç parmağın da seni gösteriyor...!

-Cehennemin dibine kadar seninim.

-Benim aşkım susmayı bilecek kadar asil ancak ihanetini sindirecek kadar soysuz değildir.

-Kalbimi elma sandılar, her defasında 12'den vurdular !!!

-Herkesin gördüğü ileti kişisel değildir.

-Kötü şans da olmasa şans yüzü görmeyeceğiz.

-Geçmişi çöpe attım, karıştıran köpektir.

-Bir çığlıktı yalnızlığım, hepiniz sağırdınız.

-Bir erkeğe sadık olmak diğerlerine ihanettir.

-Aşkım demeyi çok özledim sana, bu kelime en çok sende yakıştı bana.

-Gözlerime çizdim seni, açmaya korkuyorum.

-İstediğin yere kadar git, canın sıkılınca dönersin.

-Dağlar önümde eğilirken, kayalara yalvarmam.

-Eski fotolar gibisin, tatlı ama eskisin.

-Kurtlarla dost ol ama baltayı elinden bırakma.

-Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme.

-Ey yükselen yeni nesil, in ulan aşağı!

:) Bana da hiç güven olmuyor... Yine kıydım size dimi...Hoş kalın.

:) İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/sut-tasti/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..