Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '16

 
Kategori
Güncel
 

Taciz, tecavüz ve tepkiler

Taciz, tecavüz ve tepkiler
 

TACİZ-TECAVÜZ VE TEPKİLER


Türkiye yaklaşık bir aydır, taciz-tecavüz olaylarıyla çalkalanıyor. Tepki verenler var, vermeyenler var. Böyle bir olayda tepki varmeyenler var demek, bana büyük acı veriyor. Senin ülkende taciz, tecavüz yapılıyor ve sen tepki vermiyorsun. Olacak iş değil. Bu olaylar sadece Türkiyede değil, dünyanın her yerinde mevcut ve olmayada devam edecek ancak; bu olaylara tepki verip, suçluları cezalandırmak ayrı bir şey, Tepki bile vermeyip, ört bas etmeye çalışmak ayrı birşey.

Her konuya söylecek bir sözü olan hükümet yetkilileri, bu konuyla ilgili açıklama bile yapmıyor, aile bakanı 'bir defadan bir şey olmaz ' diyor, hakkında verilen gensoru kendi partisi oylarıyla red ediliyor. Konuda bahsi geçen vakıf çalışmalarına devam ediyor. Vakıf açma yetkisi Milli Eğitim Bakanlığında olmasına rağmen, önüne gelen ilköğretim seviyesindeki çocuklara vakıf açıyor, benim cahil milletim o yaştaki çocukları vakfa veriyor.......

Yanlışlar üzerine yanlışşşşş.

Dün CHP lideri bir söz söylüyor (tartışılır). Ancak nedense tecavüz olayına sesi çıkmayanlar, birden alevleniyor, siyah çelenk konuyor......

Kardeşim sizin vakfin önüne koyacak çelenginiz yok muydu?

Suçlular bulunup cezalarını cekecek diyecek kadar cesaretiniz yok muydu?

Nasıl olur bizimde çocuklarımız var diyebilecek anne- baba duygusu yok muydu?

Kardeşim küçücük çocukların haklarını sizden yüce rabbim sormayacak mı sanıyorsunuz.

Size söylenilen sadece bir söz için bu kadar alevlenirken,

KÜÇÜCÜK ÇOCUKLARA SÖZDE DEGİL, GERÇEKTE TECAVÜZ EDİLİRKEN NEREDEYDİNİZ SİZ

BU HALK HALA BUNU GÖREMİYORSA ONLARIDA RABBİME HAVALE EDİYORUM

Engin Göksu

 
Toplam blog
: 47
: 1672
Kayıt tarihi
: 18.11.11
 
 

Engin Göksu  1976 Kayseri'de doğmuş. Cumhuriyet Üniversitesi Jeoloji Müh. bölümünü bitirmiş. Hale..