Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '12

 
Kategori
Trafik
 

Taksicilerin kabusu

Taksicilerin kabusu
 

İnternetten Yürüttüm


Fulya’dan Dere’ye doğru benzin istasyonuna ilerliyorum. Her zamanki gibi anlamsız bir trafik hem gidiş hem de geliş yönünde. Minik minik ilerliyorum ters yönde bir taksici amca camdan dışarı sarkıp sinirli sinirli el kol hareketleri yapıyor. Uzansam alnına bir şaplak uzaklıktayım.

Açtım camı ben de;

  • Hayırdır ne diyorsun dayı?
  • Yürüsene !!!
  • ??? (Nasıl yani ya? )
  • Hep sizin yüzünüzden bu trafik!
  • Nereye gideyim beee! Uçayım mı? Hem siz kim? Kadınım diye mi böğürüyorsun?
  • Lö lö lö lö löööööö !!!
  • Yürü git almayayım ayağımın altına seni biiiiiiiiiiiiiiiiip !!!
  • Allah hepinizin cezasını versinnnn !
  • Senin versin manyaaaaaaak! (Nasıl bağırdıysam o sırada önümden geçen bir adam sıçradı )

 İşte böyle taksicilerle hemen hemen her gün aramızda geçen naif diyaloglardan biriydi :) 

Benim tek suçum tabakhaneye bir numune yetiştirmek zorunda olmamam. Sakin, dikkatli ve kendi yolumdan ilerlemeye çalışıyorum. Sinyal ve yol şeridi nedir bilmeyen bu insanlar İstanbul cadde ve sokaklarını babalarının tarlası sanıyor olabilir ama mücadelemi sonuna kadar ( bu karakol olabilir, hastane olabilir bakacağız artık ne kısmetse) sürdüreceğim. 

Şimdi kalkıp da iyi olanları, efendi olanları tenzih ediyorum muhabbetine hiç giremem, kimse kusura bakmasın bir yıla yaklaşan şoförlük hayatımda henüz o türüne rastlamadım. 

Geçen gün de Zincirlikuyu’da sol sinyal vererek menzilime girmeye çalışıyorum, yolu kaptırmamak için az kalsın bariyerlere girecekti bir tanesi. Sonra da Etiler girişine kadar üşenmeden eli kornada ve selektör yaparak yakın takibe girdi. Sandı ki ben korkacağım, elim ayağıma dolaşacak, kaza falan yapacağım ki mutlu olsun. Nasıl gözüm döndüyse bu arkada deli gibi takipte küüüüüt diye durdum çektim el frenini. Nasıl duracağını şaşırdı ödü koptu :) İndim arabadan, o da indi pek şaşkın… Geldi yanıma bit kadar adam, yarı boyumda, gittim tepeden bakarak kibarca ;

  • Nooluuyo Laaan? Dedim.
  • Ebe übe ama niye öyle pat diye duruyorsun ki az kalsın vuracaktım kem küm!...
  • Niye taciz ediyorsun arkadaş, korna çalma buyur bana de ne diyecekseeeen! ( Tabi bu arada ses tellerimin sınırlarını zorluyorum artık Allah ne oktav verdiyse)
  • Öyle de böyle de zart zurt !
  • Yürü git, yürü giiiiit !!!

İşte ben kadın olmasaymışım o yapacağını bilirmiş de bilmemneymiş de :) Zora gelince de kadın muhabbeti anlayacağınız.

Velhasıl kadın olmak her yerde, her durumda zor arkadaş!

 

 

İmza: Taksicilerin korkulu rüyası Dilek Ç.

 

 

 

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..