Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '17

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Tam evlilik programlarından kurtulacağız derken, sen nereden çıktın "Ne Seninle Ne Sensiz"

Tam evlilik programlarından kurtulacağız derken, sen nereden çıktın "Ne Seninle Ne Sensiz"
 

Seda Akgül'ün unduğu Ne seninle Ne Sensiz programının açıkçası amacının ne olduğunu anlamadım zira ortada kurtarılacak bir ilişki göremedim.


Fox TV'de yayınlanan Seda Akgül'ün sunduğu "Ne Seninle Ne Sensiz" bu hafta beş bölümü geride bıraktı.

İlk bölümden itibaren, sabrettim ve izledim.

Bu çabamın tek bir nedeni vardı; o da, hem katılımcıların, hem uzmanların hem de stüdyodaki izleyicilerin ne yapmaya çalıştığını anlamaktı.

Ama anlayamadım.

Sanırım sorun bende...

Hadi baştan başlayalım.

Ne Seninle Ne Sensiz programının iddiası ne, sorusunun cevabını, programın yapımcılarının ağzından öğrenelim...

"Yıkılmış yuvalar, aldatılmış eşler, kaynana baskısı yaşayanlar, aşırı kıskançlığa maruz kalanlar ve tüm ilişki problemleri… İlişkisini düzeltmeye kararlı çiftler, Pskiyatr Dr. Ümit Yazman ve Avukat Feyza Altun’un yardımlarıyla, uzmanlar eşliğinde ilişkilerini kurtarıp yeniden mutlu bir çift olmanın yollarını arayacaklar."

Bunu yapabilmek için önce ortada düzeltilebilecek bir ilişki olması lazım.

Lakin beş gün boyunca böyle bir ilişki göremedim.

Hani öyle laflar, öyle davranış şekilleri var ki, evliliği bırakın, insanların birbirinin suratına bakacak yüzleri kalmamış.

Ve aslında her şey bu kadar çirkinleşmişken, bakıyorum bakıyorum ve çiftlerin yaşanan onca şeyin ardından neden problemlerini milyonların önünde çözmek istediğini anlamıyorum.

Anlayan varsa, ilişkilerini bağırsaklarına kadar tüm Türkiye'nin karşısında dökme zihniyetinin nedenini bana biri açıklasın...

Şimdi programı yapanlara sorsak, hamasi cümlelerle "çünkü onlar birbirini seviyor" diye başlayıp, kocaman kocaman cümleleri peş peşe dizecekler ama ben izlediğim programdan sonra "hadi canım" der geçerim.

fox tv

Ne sevgisi arkadaş...

Sorunlu çiftlerden birinde adam, ayrı kaldığımız dönemde evde harem kurdum diyor,

Onun hamile karısı, 4 aylık ayrılığımız döneminde eski sevgilimle görüştüm diyor.

Bir başka sorunlu çiftte adam, kendisine sormadan 7,5 TL'lik bir eşya aldığı için karısını evden kovuyor,

Bir başka çift ise, birbirlerinin ilk evliliklerinde olan çocukları için senin çocuğun benim çocuğum diyor.

Her biri, birbirinin anne babasına söylemediğini bırakmıyor.

Hani şimdiden söyleyeyim, içinizde evlenmeye niyetli birileri izliyorsa, sakın izlemeyin, evlilikten soğursunuz, net bilgi.

Milletçe bir garip olduk...

Bir yakınımız cinayete kurban gitse, katili bulmak için ilk iş televizyon kanallarını koşuyoruz.

Birini kayıp etsek, bulmak için yine televizyon kanallarına koşuyoruz.

Evlenmek istiyorsak, aradığımız damat ya da gelin adayını bulmak için televizyon kanallarına koşuyoruz.

Şimdide evliliği kurtarmak için televizyon kanallarına koşacağız.

fox tv

Yapmayın etmeyin...

Evlilik programlarından ha kurtulduk, ha kurtulacağız derken, daha fenasının hortlaması bize yapılan bir şaka sanırım.

Bu işin sonunun nereye varacağını ve programın ömrünün ne kadar olacağını çok merak ediyorum.

Hep beraber izleyip göreceğiz.

Peki "Ne Seninle Ne Sensiz"in, Geride Bıraktığı Haftanın Karnesi Nasıl Geldi?

İzlenme oranlarıyla kafa karıştırmadan, gün içerisinde ilk yüz programdaki sırasını veriyorum.

TARİH

TOTAL

AB

17.07.2017 / Pazartesi

68

66

18.07.2017 / Salı

70

66

19.07.2017 / Çarşamba

62

38

20.07.2017 / Perşembe

34

22

21.07.2017 / Cuma

64

31

********************************************************

Televizyon, sinema, yaşam, patiler, ilişkiler ve sokaktaki hayat üzerine diğer yazılarımı okumak istiyorsanız, http://www.bibaksana.com.tr adresli bloguma uğramayı unutmayın. :)

********************************************************

Bana ulaşabileceğiniz linkler:

Bibaksana: http://www.bibaksana.com.tr/

Bibaksana facebook sayfası: https://www.facebook.com/bibaksanablog

Bibaksana instagram sayfası: https://www.instagram.com/bibaksanablog/

Bibaksana Twitter sayfası: https://twitter.com/bibaksanablog

Bibaksana Google+ sayfası: https://plus.google.com/+BibaksanaTrblog

Bibaksana pinterest sayfası: https://tr.pinterest.com/bibaksanablog/

Bibaksana linkedln sayfası: https://www.linkedin.com/in/bibaksanablog/

Bibaksana tumblr sayfası: https://www.tumblr.com/blog/bibaksana

 
 
Toplam blog
: 172
: 1971
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

Okur, gezer, izler ve yazar...                 ..