Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '09

 
Kategori
Blog
 

Tanışma Partisi..:))

Tanışma Partisi..:))
 

tanışma partime hoş geldiniz..:))


Ben YILDIZ,

Çok severim adımı. Sevgili dedemden yadigârdır ismim. Kalabalık evin yalnız çocuğu olan “ben”in en iyi arkadaşı olan dedemden… Her akşam yemeği sonrasında geniş hayal gücü ve zekâsının ürünü bir Cingöz Recai ( Bir çeşit Arsen Lüpen Türk versiyonu) masalı dinlediğim, yazlık sinemada kucağında uyuyakaldığım, ilk bisikletimi elinden aldığım,”çocuk bahçesindeki gibi salıncak isterim” diye tutturunca, her isteğime yaptığı gibi köprüler kurup arka bahçeye uzuuun halatlı o güzel salıncağı yaptırdığından dünyanın en mutlu çocuğu gibi hissetmeme sebep olan, çocukluk anılarımın en ferahı, en anlamlısı, en güzeli dedemden… Ben 8 o 58 yaşındayken, çok erken , çok çok erken ayrıldığımız dedemden…

Çok severmiş “Yıldızların Altında” şarkısını… Yıldız olsun demiş, ilk torunu olan ben’i kucağına aldığında… Tam bir bahçe yıldız çiçeği ekerdi o minicik apartmanımızın ön bahçesindeki havuzun etrafına…

Çok özel nedenlerden dolayı bir süre rumuz kullanmak istiyorum sanal dünyada. Aslında soyadım Demirel neyse de adımdan vazgeçmek istemedim hiç. Ama ne yazık ki Yıldız rumuzunu benden önce kullanan varmış. O yüzden Yıldız olmama izin vermedi sistem. Birkaç versiyon denedim hiç birini kabul etmedi hatta. Sonra birden Dahlia geliverdi aklıma. Krizantem türünün, yani çocukluğumun havuz kenarındaki rengârenk yıldız çiçeklerinin Latince adı olduğunu, uzunca bir zaman önce, bir şiirden öğrendiğim Dahlia.


<ımg border="0" hspace="8" alt="" vspace="8" src="http://www.easytogrowbulbs.com/ProductImages/dahlias/DahliaDinnerplateMixed.jpg">


Sevgili blog arkadaşlarım pek çoğunuz beni tanıyorsunuz. Adımı, sanımı, şeklimi, şemalimi, kim olduğumu, hatta pek çoğunuz birebir cismimi biliyorsunuz..:) Dediğim gibi özel nedenlerden dolayı bir zaman aranızda Dahlia olarak dolanacağım..:))

Yorumlarım geldiğinde; “Bu da kim?” dememeniz için tekrar tanışalım istedim..:))

Sevgi ve selamlarımla…

<ımg border="0" src="http://www.flowerpictures.net/dahlia/images/dahlia_2002.jpg" width="500" height="375">

 
Toplam blog
: 54
: 1158
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

7 Ocak 1960... Hayatın öğrettiği herşeyi okumak ve yazmak için buradayım.....