Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tanışma

Tesadüfen tanışma filmlerde olur. Tesadüfen gibi görünen tanışmalar da tesadüfen değildir.

Ben hayatım boyunca tesadüfen hiç kimseyle tanışmadım.

Tesadüfen karşılaşsak bile tanışmak istemiyorsam tanışmam.

Tanışmalar ayarlıdır, kimse kimseyi kandırmasın; taraflardan birinin ajandası vardır.

Bir kimseyi tanıyor olmak tanışmak değildir, çevremde tanıdığım bir sürü insan var ve hiç biriyle tanışmadım; ben tanışacağım kimseyi fellik fellik ararım. Köşede bekleyeyim de ansızın karşılaşırsak belki tanışırız ballı Rasputin’lerin ikramiyesi, bize vurmaz; bize “Önüne baksana ayı!” amortisi vurur.

Onun için biz haddimizi biliriz, bu yüzden her gün ceylan avına çıkar elimiz boş geliriz.

Kendimle ilgili tanışma sözünü pek hatırlamıyorum, daha çok karşılaşma olmuştur; okeye dördüncü aranıyor, dinleyici lazım, mecburiyetten beraber cömertsin otlanmak isteyen falan.

Tanışanların mutlaka bir amacı vardır, benim gibi sadece tanışmak için tanışan pek yoktur. Onlar da haliyle amaçları doğrultusunda hareket ederler, ölürsen mezarcıya ihtiyacın olur.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..