Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '19

 
Kategori
Şiir
 

Tanrı Dosttur

Tanrım
Herkese dost Tanrım
Benin dostumsun sen
Sevgilerim sana Tanrım

Benim dünya uğraşım
Senin sevgini kazanıp
Senin dostun kalıp
Senin sevginle yaşamak Tanrım

Öğütlerine bakıyorum
Onları yaşıyorum Tanrım

Doğru sözlülükte
İyilik etmekte karalı duruyorum

İyiliktir
Barışı yaratan
Barışı ayakta tutan
Bunları çok iyi biliyorum Tanrım

Doğru sözlülük ve iyilik
Ayakta durdukça
Barış da ayakta durur
Bunu çok doğru buluyorum

Ben
İyiliği doğru sözlülüğü
Çok seviyorum hem de çok
Bu sevgiyi herkeslere öneriyorum

Herkes
Doğru sözlülükte
İyilik etmekte gönüllü kalırsa
Ülke barış içinde yaşar diyorum

Barış varsa mutlu yaşam vardır
Açlık açıklık yoksulluk yoktur
Düşene bir tekme de sen vur değil
Düşenin elinden tutmak vardır

Tanrım
Tanrı sevgisi senin sevgindir
Ben bu sevgiye sevgi diyorum
Tanrım

İstiyorum ki Tanrım
Ben neysem herkes de o olsun
Olmasın
Biri yer biri bakar durumu

İnsanlık el ele gelsin
Gönül gönüle kavuşsun
Şu dünya yaşamı
Her gönüle sağlık sıhhat afiyet sunsun

Öfke kızgınlık kin nefret unutulsun
Düşmanlık yer yurt bulmasın
Barış kardeşlik yer etsin insanda

Tanrım
Tanrım
Bunları istiyorum işte ben
Yardımlarını bekliyorum kalpten

Sana havalemdir
Bu yakarılarımı Tanrım

Sevilen olayım Tanrım
Sevilen yap beni Tanrım

Sana havaledir tüm dualarım Tanrım
Sana havaledir

Tanrım
Dostluğun en büyük arzumdur
Bütün çabam bunadır Tanrım
Bunadır tanrım


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..