Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '20

 
Kategori
Şiir
 

Tanrı Seni Korusun

Allah demek zor mudur”, demiş bana bir bilmiş,
Yaratanı sevmişsek sen Allah de, ben Tanrı.
Yunus Emre aklına Çalap demek de gelmiş,
Cenabıhak övmüşsek sen Allah de, ben Tanrı.
 
Hakka giden yoldaysan, eğer duygun sevgiyse,
Dilin gerçeği söyler hangi lisanı giyse.
Eleştirin samimi, eğer niyet iyiyse,
Cini baştan savmışsak sen Allah de, ben Tanrı.
 
Tanrı seni korusun bilinçsiz yaşamaktan,
Yüreğinde gizlenmiş haseti kaşımaktan.
Beynin biraz yorulmuş hurafe taşımaktan,
Şeytanları kovmuşsak sen Allah de, ben Tanrı.
 
Nevzat’ın yazdığını okumuşsan bilirsin,
Cehaletten kurtulur belki ibret alırsın.
Bende açık arama, sen açıkta kalırsın,
Elimizi ovmuşsak sen Allah de, ben Tanrı.
 
Halk Ozanı Karamanlı Nevzat
 
 
Toplam blog
: 396
: 128
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Karamanlı Nevzat, 1947 yılında Karaman'da doğdu. Babasının adı İbrahim, annesinin adı Seyyide'dir..