Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tarafsız değilim

Tarafsız değilim
 

Tarafsız değilim.

Tarafsız değilsiniz.

Tarafsız olamazsınız.

Ben olaylar karşısında her zaman tarafsızlığımı korurum diyenler var.

Ne demek oluyor bu.

Yani ne etki ne tepki tarafından olmam.

Biri ak demiş, öteki kara demiş beni ilgilendirmez.

Nasıl?

Ben ikisini de demem.

Yani üçüncü renksiniz.
Yani renk sizsiniz.


Ya da renksizsiniz.
Hepsi de dolu çıkıyor.
Al sana taraf olmak diye buna denir işte.

Olaylar karşısında tarafsızlık nasıl olunur?

Anlamadım.

Anlayamıyorum.

Birileri bunu bana anlatsın diye bekliyorum.

Daha doğrusu şu tarafsızım lafını anlayamıyorum.

Aslına bakarsanız.

Tarafsız olmak ta taraf olma anlamına gelir.

Düşünür; “Düşünüyorum o halde varım”demişse.

Bu düşünmüyorum o halde yokum demektir.

Aklım yine karıştı.

Karışan aklımı toplamaya da bir akıl gerek.

Nereden açıldı bu söz?

O konuda ben tarafsızım demekten?

Yani Nasreddin Hocanın fıkrası burada devreye giriyor işte.

Hani herkes derdini anlatıyor, şikâyetini yapıyor da.

Hoca her dinleyişin sonunda haklıya da haksıza da sen de haklısın diyor ya.

Peki, bu tavır tarafsızlık mı sizce?

Değil.

Burada da bir taraf olmak var.

Yani eğriyi de doğruyu da kabullenmek.

Kendince çok acı gördüğü olaylara, espri yollu cevap vermek.

Biri seviyor.

Biri sevmiyor.

Birisi de tarafsızım diyor.

Halbuki tarafsız olmakta bir taraflılıktır.

Karıştı yine.

Ne demiştiniz?

Ben tarafsızım.

Hayır, hayır ben tarafsız değilim.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..