Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '20

 
Kategori
Deneme
 

Tarihimiz Abartılıyor mu?

Her millet tarihini abartır, biz de abartıyoruz.

Yarısı doğrudur ama en azından, değil mi?

Bu beni rahatsız ediyor biliyor musunuz?

Bir şeyler katmamıza gerek yok ki, gerçekten yaptıklarımız yeter bize.

Uydurma tarih yüzünden gerçek tarihimizin de tadını çıkaramıyoruz. Çok şeyler yaptık biz, çocuklarımıza niye masal anlatıyoruz ki!

Allah’tan haritalar var, değilse hamasetimiz dile düşecek. Atilla Roma’nın kapılarına dayandı mı bilmiyoruz ama harita yalan söylemiyor, ne yaptı ki bunlar diyene Fatih, Yavuz ve Kanuni’nin çizdiği haritayı gösteriyorsun tamam.

Bu arada ben de biraz hamaset yaptım galiba.

Tarihimizi yabancılar yazsın ben razıyım.

Her milletin başarısı var şüphesiz, Yunanlılar medeniyeti biz kurduk deseler itiraz edemeyiz. Bu anlamda tarihin en güçlüsü Türkler, tarihi Türkler yazdı bile diyebiliriz.

Tarih denilen yolda Türkler öyle bir ateş yakmışlar ki ne etsen hamaset yapmaktan kurtulamıyorsun.

Ha benim gibi savaşı eleştirirsen başarımız biraz gölgelenir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..