Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

tatlı bir anı

tatlı bir anı
 

esra & feza


Merhaba arkadaşlar...

Size çok hoşuma giden ve başımdan geçen bir olayı anlatacağım.

Sizin de bildiğiniz gibi İzmir’de dün (01/04/2010) çok güzel bir hava vardı.

Ben ve kız arkadaşım da bu durumdan faydalanmak istedik ve dışarı çıkmaya karar verdik.

Bir güzel gezdik, dolaştık, eğlendik vb.

Daha sonra sinemaya gitmeye karar verdik ve Konak Pier’e girdik.

Orayı da dolaştıktan sonra Konak Pier’in içindeki Cinebonus’a Zindan Adası adlı filme girdik.

Film henüz başlamamıştı ve biz sohbet ediyorduk.

Konu, benim eski chat sayfası hesaplarımdan açıldı.

Ben de hangi chat sayfalarında üyeliklerimin bulunduğunu söledim.

Kız arkadaşım onları silmemi istedi ve reklamlar gösterilirken sesinin duyulması için biraz sesli olarak:

“ŞURDA CİDDİ CİDDİ BİR İLİŞKİ YAŞIYORUZ. DEMİ?” dedi.

O sırada da reklamlar susu verdi ve bi sessizlik oldu.

Kız arkadaşım tam bir sessizlikte “ŞURDA CİDDİ CİDDİ BİR İLİŞKİ YAŞIYORUZ. DEMİ?” deyince herkes bize baktı.

Ve biz o sırada kız arkadaşımla gülmekten ölüyorduk.

Çok komik bir durumdu.

Okuduğunuz için teşşekkür ederim.

Güzel bir anıydı ve sizlerle paylaşmak istedim.

Bir daha ki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.

&feza&

 
Toplam blog
: 20
: 6944
Kayıt tarihi
: 22.12.07
 
 

Merhaba, Adım feza. 19/03/1990 izmir doğumluyum. 9 Eylül Üniversitesi'nde okuyorum. Bilgisayar ve t..