Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Te quiero (seni seviyorum)

Şu 8.15 vapuru
Kadıköy'den Eminönü'ne
Hani son dört dakikasında vapurun
Asılı kaldık birbirimize.
Seni boynuma astım ben
Nefesin olup içine işledim.
Suyun öbür ucuna uğurladım seni...

Ne güzeldi gece
Ne güzeldi şehri seyretmek
Dolunayın gülümsediği,
Saatlerin şaştığı,
Kah kurabiye, kah elma yediğimiz
Sabahında,
Güneşin gözlerinin yanına iliştiği
O gece.

Şehre karışıp gidiyoruz şimdi.
Bize düşen;
Kalabalık ne yapıyorsa o, akşama kadar.
Ne 8.15 vapuru
Ne kurabiye yediğimiz geceler..
Şehir başka tellerden çalıyor.

Sesleniyorum kalabalığın içinden
Duyuyor musun?
Te quiero!..

 
Toplam blog
: 68
: 644
Kayıt tarihi
: 17.11.08
 
 

1964 İstanbul doğumluyum. Bekarım. Çocuk hastalıkları uzmanıyım. Halkla İlişkiler ön lisans ve İk..