Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Tecavüz

Gazete ve dergilerin içi ve dışının karıştırılıp dağıtıldıktan sonra, geri yerine konmasına çok sinir olurum. Bu durumu bir lokantada yemeğin
kapağını açıp, kaşıkla üstünden alıp; 'beğenmedim' demek gibi, ya da bir pastanede, tatlıların veya pastaların elle tadılmasından sonra geri yerine bırakılması gibi görüyorum.

Verdiğim örnekleri belki yadırgayanlar olabilir. Ama doğrusunun böyle olduğuna inanmaktayım. Ve sık sık ta uyarmak gereği duyarım, aykırı
davrananları. O gün de gerek duydum böyle bir uyarıya;

Bir kişi geldi, gazeteleri standtan alıyor, bir miktar okuyor karıştırıyor, yerine bırakıyor. 3-4 gazete oldu ben de sabrımın son noktasındayım.
Yanına çıkıp; 'Beyefendi, sizin gazete ve dergilerle ilgili hakkınız, yayınların ön ve arka sayfalarıyla sınırlı. Daha fazlasını ücretini ödeyerek kullanabilirsiniz'
diyerek uyardım.

Adam aldırış etmeden eylemine devam ediyordu, 'Bundan sonraki davranışınız bir tecavüzdür!' dedim ve biraz da kızgınlıkla içeriye girdim.

Az sonra, aynı kişi elinde bir grup gazeteyle birlikte gelip parasını uzatarak seslendi; 'Namusumuzu temizleyelim!'
 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..