Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Tecavüzcüler serbest!

Tecavüzcüler serbest!
 

Bu kadar masum ve de korunmaya ihtiyacı var !!


Evet evet doğru okudunuz ben okuduğumda inanamamış yanlış okudum diye haberi ikinci kez tekrar okudum.

Biraz önce internet üzerinden Millyetin sayfasında şu haberi okudum :

''M.B.’nin duruşmasına da avukat gelmedi. Tecavüzcü M.B. ‘savunma hakkı kısıtlandığı için’ serbest bırakıldı.''

Bugün iki farklı mahkemede bence dünyanın en büyük suçunu işleyen kişilere avukatları olmadığından serbest bırakılmış.
Mahkemeye çıkartılan MB adlı kişi 21 yaşında ve 4 yaşındaki kız çocuk ! (çocuk diyorum) tecavüz ediyor ve
savunma hakkı kısıtlanması gibi saçma sapan bir nedenle dava düşüyor.

Eğer O küçük kızın hakları o ne olacak
Yaşadığı travmayı nasıl atlacak
Ömrü boyunca onunla birlikte yaşamında hep yaşadığı o korkunç acıyla yüzleşecek.

Nasıl bir adalet sistemi bu.
Suçlu olan kişi Barodan avukat istiyor ve gelmedi içinde tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılıyor.

Bunu anlayan biri bana anlatsın lütfen.

Baro nasıl avukat atamaz.

Atanan avukat nasıl gelmez...

Diyelim gelemedi ölüm kalım mevzusu var mahkeme neden başka zamana ertelemezde ''savunma hakkı kısıtlanamaz diyerek serbest bırakır

O cani adamın tekrar yapmayacağı, tekrar canları acıtmayacağı garantisini kim veriyor?

Bu nasıl adalet sistemi.

Akıllar ziyan gerçekten yuh dedirtecek bir olay.

Olayı yaşayan kızın ailesi nasıl bir acı içindedir acaba bu haberi okuduğunda düşünemiyorum bile.

Çok kızgınım
Çok kırgın
ve bu kadar adaletsiz bir ülkede yaşarken bu tür vakalar yaşama olan ümitlerimi alt üst ediyor.

Ben anlamıyorum
Lütfen anlatın neden !!!


Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 67 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..