Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '12

 
Kategori
Kitap
 

Tefrika roman yarışması

Tefrika roman yarışması
 

Yıllardır hayalini kurduğum, yapmak için yanıp tutuştuğum ancak bir türlü başlayamadığım romanıma başladım. Yarısına geldim, fena da gitmiyor bence, tabi ki bence.

Tarafsız gözle okuyup değerlendirecek birilerini düşünürken Bu yarışmayı gördüm. Tefrika halinde yayınlanan amatör yazarların kitaplarına okuyucular oy kullanıyor. Kazanır mıyım, ünlü olur muyum, çok okunur muyum bilmiyorum ama yazarken yaşadığım heyecan ve mutluluk bana yeter.

Bence uğrayıp bir bakın, okumaya değer sıkı kitaplar var.

The Chat - Türkiş polisiye

 
Toplam blog
: 46
: 870
Kayıt tarihi
: 16.07.10
 
 

1971 Kırıkkale doğumluyum, özel bir şirkette muhasebe müdürüyüm, evliyim 2 çocuğum var...