Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '15

 
Kategori
Güncel
 

Teknik Emekliler Tekkesi!

Tekke ve Zaviyeler serbest olur hesabıyla birkaç aydan beri bir oluşum içindeydik!

“Teknik Emekliler Tekkesi!”

İsmimiz bu!

Kadromuzda iki mimar, beş inşaat mühendisi, iki makine mühendisi, on tane de inşaat kalfası var!

Tabi bu kadro yeterli değil! Elektrik, kimya, orman ve ziraat mühendisine ihtiyacımız var!

Yayınlanmış şiirlerim olduğundan dolayı beni şeyh seçtiler!

“Şeyhimizin ağzı laf yapmalı ve duygulara hitap etmeli!” dediler!

“ Gelin bunu dönüşümlü şeyhlik yapalım! Kurucu şeyh ben olayım ama her yıl kurultayla dönüşüm yapalım!” teklifinde bulundum!

Kabul ettiler!

İlk icraatımız güzel bir türbe yapmak olacak!

Mimar arkadaşımız bir taslak çizdi; hepimiz beğendik!

Yalnız, ismini kararlaştırmadık! Kim önce ölürse onun ismini koyarız tahminim!

Sohbetlerimiz sıkmayacak! Benim Irak, Yemen ve Libya anılarım bitmez biliyorsunuz! En son üç buçuk ay Libya’da kalmıştım ama beş yıldır bitirememiştim hatırlarsanız!

Hayırlara vesile oluruz inşallah!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..