Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Telaffuz

Telaffuz
 

aşk acıtır


Telaffuzu çok zor!
Geceleri yarı uykuluyken sayıkladığım

Adın, kimseler duymasın
duysalar bile

duyduklarından haberdar olmak istemediğim
çünkü kendim bile uyandığımda

sayıkladığımı hatırlamadığım
Adını kağıtlara bile yazamayışım
İsmini telaffuz etmeye kıyamayışım
Bilinç altıma o kadar işlemiş ki...
O kadar özlem duyar ki içim

bir telaffuzuna ismini
Sadece geceleri sayıklar olmuşum ya

bu yüzden ismini uyandığımda hatırlamadığım...
O kadar değerli ki ismin
telaffuzuna gündüzleri kalkışamadığım

birileri duyar diye
Seninle aynı ismi taşıyanları

asla kabullenemeyişim
Sadece o isim sana ait olmalı
Benim yüreğimde sadece sana ait...
İşte telaffuzu çok zor
Çünkü sadece benim yüreğimde...

canpoyraz
 
Toplam blog
: 5
: 459
Kayıt tarihi
: 30.11.10
 
 

Kocaeli Üniversitesi'nde okuyorum. 2005 Yılından beri şiir yazıyorum. Şiirleri topladığım 'Sende ..