Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '13

 
Kategori
Güncel
 

Telefonla dolandırcılığının çekiciliği ve boyutları!

Telefonla dolandırcılığının çekiciliği ve boyutları!
 

Biliyor musunuz  son günlerde hayatımda en çok istediğim şey nedir?

-Çalışmaktan hoşlanmıyorum ama az biraz param olsunda emekli olayım değil en çok istediğim şey...

-Devrimciyim ama devrimin olmasından daha mutlu olacağım bir şey var...

-Arabam eskidi ancak yeni bir arabamın olmasından daha mutlu olacağım bir şey bu...

-Galatasaraylıyım, ancak bu konu Galatasarayın şampiyonlar Ligi şampiyonluğundan daha önemli benim için...

-Muhalifim, kendime göre aktivistim... Tüm bu amaçlarımdan daha farklı bu isteğim...

-Erdoğan'dan kurtulmaktan daha önemli, hatta benim Cumhurbaşkanı olabilme hayalimden bile...

-Yazar olma tutkumdan bile öne geçmeye başladı hatta...

Artık yaşamda tek isteğim telefonla insanları dolandıranlarla bir ay hatta hafta geçirebilmek...

Bir çok anlı şanlı insanın dolandırılmasına şahit olmak... Hatta gerekirse operasyona katılmak... Bu Dünyaya Türklerin armağan ettiği dolandırıclık eserini yaşamak istiyorum... Eminim bu olay çok yakında komedi filmlerine rakip olarak beyaz perdeye aktarılacaktır...

Dolandırılanların kahraman olmak için çırpınışını görmek duymak istiyorum... Bu PKK travmasını, bu travma altındaki insanları bilmek istiyorum... Bu dolandırıcaların senaryolarındaki tutarlılığa şapka çıkarmak istiyorum... Bir senaryonun film için olsa bile bu kadar tutarlı olmasını takdir etmek istiyorum...

Bu kadar komik bir senaryoyu, bu kadar ciddiyetle oynayabilen insanlara saygımı sunmak istiyorum... Ben onlarla birlikte yaşamla eğlenmek istiyorum...

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..