Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '07

 
Kategori
Telekomünikasyon
 

Telekom emekçilerinin çilesi...

Telekom emekçilerinin çilesi...
 

Güzel yurdumun güzel insanları, güzel güzel yaşamak varken nedir bu kavga, grev ve de zam furyası ?..

Yine, bir taraf sazlık samanlık, bir taraf da toz dumanlık...

Bunca keşmekeş içinde, bazı özlük hakları, insanlık hukuku arada kaynayıp gidiyor.

Dumanlı havada ''Çaktırmadan yapılan '' ağır zamlar garibanın belini büküyor...

Önce fukaranın ''Tüpüne '' gelir zam belası... Ne hikmetse önce tenceresinin tüpüne...

Tek düşüncesi yurdunu sevmek ve karnını doyurmak olan ''orta direk altı ''vatandaşımın derdi çok büyük !..

Haklarının gasp edildiğini bir türlü anlatamayan Telekom emekçileri greve gittiler...

Ama heyhat !.. 24 gün olmasına rağmen OGER cephesinde yeni bir şey yok !..

Olan yine vatandaşa oluyor... Hasretle beklediğimiz ''yağmurlar'' da gelince telefonlar felç oldu...

Ama bu sefer yağmurdan kaçarken doluya fena yakalandık...

Bir de grev uzayınca benim ki dahil, onbinlerce telefon arızada !..

Asker babaları, anaları karakolları arayamaz oldular...

Şehirlerarası telefon görüşmesi yapamadığım için çok öfkelenmiştim ve bu konuda da bir yazı yazmıştım.

Bugün, telefonu açtırmak arzusu, azmi, şevki, öfkesi ve heyecanıyla Telekom Müdürlüğünün kapısını çaldım...

Sağolsunlar, grevin zor koşullarına rağmen telefonumu açtılar...

Serde ''Gazetecilik '' var ya dayanamadım sordum...' 'Ne oluyor arkadaşlar ? Hele bi anlatıverin gaari '' Dedim...

Vatandaş olarak utandım... Grevci işçilere bir dokundum... Bin Ah !.. İşittim... İnsanlar dert küpü...

''Eşit işe eşit ücret istiyoruz '' diyorlar... Aynı odada, aynı işi yapan kapsam dışı 20 yıllık elemana: 1.800 ytl

20 yıllık kapsam içine : 1.300 ytl... Aradaki fark: 500 ytl... Sendikalı olanlar cezalandırılmış...

OGER ekibi, telefon faturalarımıza, Mart'tan bu yana yüzde 126 zam yapmış. Standart Hat vs... Aldatmaca...

Bir de kontür süreleriyle oynanmış... Kısaltılmış da kısaltılmış... Zira hiç konuşma 20 milyon borç gelir Alimallah !...

Güzel ülkemin güzel vatandaşımdan tepki yok !.. ''Tık '' yok... Yine sorunlar ''Komisyonlara havale !..''

Bu OGER, yaman adam billah !... ''Yandı gülüm, keten helva !..''

Grev sözcüsü: ''Zam istemiyoruz... Derdimizi anlayan yok !... Eşit ücret istiyoruz... Sendika hakkı istiyoruz !..'' diyor...

Telekom Yönetim Kurulu üyelerinin ayda, (1000 Sterlin) 85 Milyar lira aldıkları söyleniyor... İnanasım gelmedi...

30 yıllık öğretmenin emekli ikramiyesi: 25 000 ytl... Adam bir ayda onun 3.5 katını alıyor...

Biri hamuduyla götürüyor... Diğeri açlık sınırında ''Soğukta dans ediyor !..''

Küçük esnafın VİSA işlemleri felç olmuş... İnternette sıkıntı başladı... Belediyeler habire kazıyor, kablolar da felç...

Lübnanlı Hariri'nin sevgili evladı OGER, Suudi kökenli... Akıl hocaları: İngiliz...

Şimdiki Telekom'un başındaki Polgoni isimli muhterem zat, eski Kıbrıs, Rum kesimi, Telekom lideriymiş..

İşler ''Poligami'' olmuş... Halimiz duman... Arızalar pek yaman... Ya istihbarat... Allah korusun !..

Grev nedeniyle denetimsizlikten hırsızlar görevlerini yaman icra ediyormuş... Depolardan kablolar çalınmış !..

Polgoni Bey, İngiltere'den 140 personel getirmiş... Ayda 85 Milyar maaş ödüyormuş... Hepsi İngiliz anahtarı gibi

Telekomcu ya... Her eve girer.. Ve de dinler !..

Allah sonumuzu hayretsin...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..