Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 

26 Haziran '08

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Telekom

Telekom
 

Size hiçbir uyarı yapılmadan kesilen telefon hattınız veya internet kullanıcısıysanız kesilen internet bağlantınız oldu mu?

Farz edelim oldu…(bugün benim başıma gelen ve hala devam eden olay 14 saattir)

Açtık 121 telefon arızayı, otomatik cevaplandırma sistemi… Bekle, bekle…

Anlatıyor dil döküyor, reklam yapıyor… Otomatik kaydediyor… Telefon bedava değil, bu hizmetin de bedelini de biz ödüyoruz, bekleme uzadıkça ödeyeceğimiz ücrette artıyor tabii ki…

Sorunuma çözüm arıyorum, arayan bulur diyerek sabırla sorunumu çözme içerisindeyim…

Benimkisi, çaresiz bir derde düşmüş, telefon hattı…(kim bilir kim karıştırdı hattımı)

Arıyorum ev telefonumu, cep telefonumla, telefonum çalar gösteriyor…(olamaz diyorum)

Oysa o anda ev telefonumla internet arıza kayıtlarına bakan o meşhur no ile 444 0 375 ile görüşmekteyim…

Derdimi anlattım, memur anladı… Ben şu anda başkasına ait bir telefon hattı üzerinden görüşme yapmaktayım… Lütfen hattımı kontrol edermisiniz diyorum… Bayram’dı ismi telefondaki memur arkadaşın… Evet dedi haklısınız görüşme yaptığınız hat sizin hattınız değil… Kayıt alıyorum arıza kaydınız alınmıştır diyor… Yapacağı başka bir şeyi yok telefondaki Bayram’ın…

Evime başka birisine ait telefon hattı bağlanmış… Bizimkisi başkasına…

...ertesi gün.

Telefonum susmak bilmiyor meğer benim telefonum Osman Gazi İlköğretim okuluna bağlanmış. E- Kayıt sistemini devreye sokamayan Milli Eğitim Bakanlığının yüzünden, veliler okulları arayarak çocuklarının kayıt yaptırmanın derdine düşmüşler...

Telefonum 24 saat aradan sonra, hizmete açıldı...

Kime şikâyet edeyim bilemem seni Türk Telekom…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..

 
 
 
 
 

 
Sadece bu yazarın bloglarında ara