Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '20

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Terk Edileceksem Terk Ederim

Benim gerçek aşkım “gurur” denilen kız.

Onsuz olamam, bensiz olamadığı takdirde.

Benden ayrılmayı mı düşünüyormuş güle güle, değil işte; böyle yaparsan terk edilmiş duruma düşersin.

Anladın artık seni istemiyor, öyle bir şey yapacaksın ki şok olacak; ondan önce sen onu terk edeceksin!

İbre tersine döner. Terk edilen o olur, onun gururu kırılır.

Biz ne yapıyoruz? Adam kadın her neyse bırakıp gidiyor. Giderse gitsin diyoruz. Arkasından lanet okuyup ağlıyoruz, çok da umurundaydı!

Böyle durumlarda işte ben onu istemiyorum, giderse gitsin söz hiçbir şey ifade etmez eylemde bulunacaksın.

O gitmek(ayrılmak) istiyor sen gitmesini istemiyorsun, rezilliğe hazır ol! Öldü falansa arkasından ağlarım, gittiyse değil.

Ama sen yolcu etmeyeceksin, ona elveda diyeceksin.

Bunu böyle yapan hiç görmedim ben. Bir de onur gurur edebiyatı. Onur benim için hiçbir şey ifade etmiyor ama ben böyle yaparım.

 Beni terk etmesine izin vermem ki, kimse beni terk edemez; ben onu terk ederim.

Ha onun da işine gelir, gelsin; gururumu kurtarırım.

Giderse gitsin derseniz yine de terk edilmiş olursunuz.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..