Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '10

 
Kategori
Müzik
 

This is It (İşte Bu) Michael Jackson

This is It  (İşte Bu) Michael Jackson
 

MJ'nin müzik aşkını gözler önüne seren keyifli bir yolculuk, This is It. http://www.altyazi.gen.tr


Michael Jackson üzerine belkide yazılan milyonlarca yazı arasında kaybolacak benim yazım ama müziğine hayran olduğum ve bugün son konser görüntülerinden oluşan This is It isimli filminden sonra bu efsaneyi bir daha anmam gerektiğini düşündüm. Sonsuzluğa uğurlayalı çok oldu belki ama, MJ'nin müziği, dansları ve dünyaya bıraktığı keyifli anlar yüzyıllar dahi geçse dünyanın bir yerlerinde anılmaya sonsuza kadar devam edecek.

This is It, Michael Jackson'un Londra'da vereceği konserinin hazırlık ve provalarından oluşan harika bir MJ şöleni, izlemek isteyenlere kaçırmasınlar diye bir kez de ben söylemek istiyorum. Bir film değil, bir yıldızın sahne aşkını işine olan saygısını, doğaya verdiği anlamı, ve o müthiş enerjisini hissedeceksiniz. Michael Jackson'un her adımında sahnedeki enerjisini, işine ve çevresinde olanlara saygısını görünce neden bu kadar değerli olduğunu bir kez daha anladım. Müziğini kontrol edişini, Allah vergisi dünyadaki en iyi müzik kulaklarından birine sahip olduğunu kanıtlarcasına provalardaki performansını izledikçe 2 mutluluktan dans edesim geldi. Efsanenin son konserine hazırlanırken çevresindekiler ile kenetlenişini izlemek harikaydı.

İnanılmaz sesine, sahnedeki tavırlarına ve alçak gönüllü haraketleri ile kendisini bir kez daha saygıyla anmak için bu satırları yazıyorum. İşini bu kadar profesyonel yapan yer yüzünde kaç sanatçı vardır bilemiyorum ama, Michael Jackson'un işine olan aşkını ve insanları bambaşka diyarlara götürmek isteyişini ayakta alkışlamak istiyorum. Özellikle orjinal DVD'sini izleyecek olanların kesinlikle bonus görüntülerini izlemelerini tavsiye ediyorum. Hele MJ ile aynı sahneyi paylaşacak olan dansçıların seçildiği günlerin görüntülerini görünce o heyecana ortak olmamak imkansız, hani dans etmeyi bilmeyen biri bile o anda sahneye çıkıp coşmak dahi isteyecek kadar heyecanlı ve duygu dolu görüntüler sizi bekliyor. Elemeleri kazanan dansçıların duygulu mesajları, gözlerinden akan yaşlarını görünce sahne, müzik ve ruhun ne anlama geldiğini çok daha iyi anladım. Dünyanın her yerinden hayallerinin peşinde seçmelere gelen gençlerin gözlerindeki mutluluğu görmek ve sahnede terlerini son damlasına kadar harcadıkları enerjiye tanık olmak ise This is It'in bir başka tadı oldu.

Yıllardır en sıkıntılı ya da en keyifsiz günlerimde dahi beni mutlu etmeyi başaran bu adamı daha uzun seneler dinleyebilmek ve This is It şovunu tüm dünya ile beraber izlemek isterdim ama ne yazık ki kısmet olmadı. Bu satırlarımla Michael Jackson'ı bir daha anmak ve bizi keyiflendirdiği için ayakta alkışlamak istiyorum. Huzur içinde yat Pop'un Kralı. Dilerim bir gün cennette en güzel şarkılarınla tüm sevenlerinle buluşursun.

Uğur Rıfat Karlova

www.rifatkarlova.com

 
Toplam blog
: 180
: 4193
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

Kariyerini Uzakdoğu sahne ve televizyonlarında geliştiren  sunucu, şovmen, yazar, oyuncu Uğur Rıf..