Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '10

 
Kategori
Sinema
 

This is it'i 3 boyutlu olarak izlemek ayrı keyif...

This is it'i 3 boyutlu olarak izlemek ayrı keyif...
 

This is it'in alternatif afişi...


3 KASIM 2009: Bu sabah "This is it" filmine ikinci kez gittim. Geçen hafta galasına katılmıştım, fakat 3 boyutlu gözlüğümü evde unuttuğum için sinema perdesinde 3D keyfiyle filmi tekrar izlemem gerekiyordu. Ayrıca ilk izlediğimde bazı bölümlerde ağlamaktan birşey anlamamıştım. Bu sefer ağlamadan dikkatimi vererek izlemeliydim. O yüzden hazır gececiyken sabah soluğu Bakırköy'de aldım ve Capacity'de 11:30 seansına bilet aldım. Hayatımda hatırladığım kadarıyla sadece iki filmi sinemada birden fazla izledim. Bunların biri "Titanic"ti. Nasıl şimdi gençler arasında Twilight çılgınlığı varsa bizim zamanımızda da Titanic çılgınlığı vardı. Diğeri ise "This is it" oldu. Hem böylece iki farklı sinemada izlemiş oldum. Biri Levent'teki Kanyon, diğeri Bakırköy'deki Capacity oldu. Galada bilet vermedikleri için de üzerinde "This is it" yazan bir bileti hatıra olarak saklamam gerekiyordu. Bu açıdan da iyi oldu. Kahvaltımı Hacıoğlu'nda yapıp filme girdim. "Bu sefer ağlamayacağım" dedim ama daha reklamlarda gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı.

Filmin başlarında da devam etti ama kendime muhaffak oldum ve bu sefer konsantrasyonumu filme verdim. 3 boyutlu gözlüğümü de iyi ki getirmişim. Başlarda iki mercek renginin farklı olması beni rahatsız etti ama gözlüğü çıkarmamla 3 boyutlu izlemenin daha farklı olduğunu farketmemle gözlüğü tekrar takmam bir oldu. Zaten sonra alıştım, hiç yokmuş gibi oldu. Sinemada ilk olarak orta yaşlı bir bayan ve ben vardık. Daha sonra biri yabancı, diğeri Türk olmak üzere iki çift geldi. Türk çiftten bayan olanı koltuk değnekleriyle gelmişti. Yani sinemada topu topu 6 kişiydik ama az olmamız filmi sakin kafayla izlemek konusunda faydalı oldu. Filmi üç boyutlu gözlükle izlediğim için de bir ara sanki Michael Jackson hiç ölmemiş de, Bakırköy'e gelip bana özel konser veriyormuş gibi hissettim. Ses sistemi de çok güzeldi. Tam bir dolby dijital stereo'ydu. Eğer filmi 3D gözlükle izlemediyseniz "Sinemalara üç boyutlu olarak geldi" diye heyecanlanmanızın hiçbir manası yok. Film sadece iki hafta gösterimde kalacağı ve Michael bir daha film çekemeyeceği için bu son fırsatı iyi değerlendirin ve filmi 3 boyutlu olarak sinemada izlemenin keyfini tadın. Thriller, Earth Song, They Don't Care About Us ve Smooth Criminal'daki sahnelerin üç boyutlu nasıl gözüktüğünü zaten anlatmama gerek yok. Az çok tahmin ediyorsunuzdur ama Michael'ın sallanan kolyesinden tutun org'un kablolarına kadar herşey 3 boyutlu görünüyor. Mesela kamera Michael ve siyahi kel asistanı etrafında dönerken bunu daha iyi anlıyorsunuz. İyi ki 3 boyutlu gözlük ile tekrar izlemişim.

 
Toplam blog
: 55
: 5967
Kayıt tarihi
: 12.06.07
 
 

1981 doğumlu bir Uluslar arası İlişkiler mezunuyum. 4 yıl televizyonculuk yaptıktan sonra trafik ..