- Kategori
- Bilişim
Tıklanma oranını artırmak için içerik paylaşmanın en doğru zamanı

Tıklanma Oranını Artırmak İçin İçerik Paylaşmanın En Doğru Zaman
Facebook ve Twitter’daki paylaşımlarınızın daha çok tıklanmasını istiyorsanız size birkaç ip ucu vereyim. İsterseniz daha önce Twitter ile ilgili hazırladığım yazıyı buradan inceleyebilirsiniz. Twitter ve Facebook’ta ister bireysel hesabınızla olsun, ister bir şirket hesabı, takipçilerinizin gönderilerinize olan ilgisi çoğu zaman ciddi bir meseledir.
Twitter ve Facebook’ta paylaştığınız içeriklerin daha fazla tıklanmasını istiyorsanız, gönderilerinizin içeriğine ve formatına olduğu kadar gönderdiğiniz zamana da önem göstermelisiniz. Kısaca doğru zamanı beklemeli ve daha iyi geri dönüşler almalısınız. Böylece tıklama oranının ciddi şekilde yükseldiğini göreceksiniz. Üstelik bunu kendi kişisel hesaplarınızla da deneyimleyebilirsiniz.
Sosyal medyada sıkça kullanılan link kısaltma servislerinden en popüleri olan Bit.ly’nin raporu Facebook ve Twitter’daki tıklamaların zamana göre dağılımını göstermekte. Bit.ly popüler kullanımıyla bu konu hakkında ciddi bir referans olarak görülebilir. Bu açıdan infografikteki bilgilerden yola çıkarak Twitter ve Facebook özelindeki bilgilerin kesişimiyle “Sosyal medyada içerik paylaşmanın en doğru zamanı” konulu tabloyu oluşturdum.
Sosyal medyada içerik paylaşmanın en doğru zamanı:
Hazırladığım tabloda koyu yeşiller paylaşmak için en iyi zaman dilimlerini gösterirken açık yeşil, sarı ve kırmızıya doğru sırasıyla en uygun zaman diliminden uzaklaşıyoruz.
Sonuç olarak şunu söyleyebiliriz ki, genel anlamda gönderilerinizin en fazla tıklandığı zaman dilimi öğleden sonra 13:00 – 15:00 arası olmaktadır.