Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '13

 
Kategori
Üniversiteler
 

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi öğrencisi Kemal Bilir ile...

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi öğrencisi Kemal Bilir ile...
 

kemal bilir


GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİSİ KEMAL BİLİR” ÜNİVERSİTE İNSANI DAHA ÇOK ARAŞTIRMACI İNSAN YAPIYOR”

SORU-Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız? Bugüne kadar hangi okullarda okudunuz ?

KEMAL BİLİR- Ben Kemal BİLİR, 1991 yılında Amasya’da doğdum. İlköğretimimi Amasya Bahçeleriçi İlköğretim Okulunda okudum, liseyi Amasya Anadolu Meslek Lisesinde tamamladım, şimdi ise Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesinde Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Okumaktayım.

SORU- Neden bilgisayar öğretmenliği, neden Tokat?

KEMAL BİLİR-Okuduğum lise meslek lisesiydi ve bölümüm bilişim teknolojileri idi oradan gelen ilgi ile bu bölüme yöneldim. Tokat’ı ise yaşadığım şehre yakın olduğu için seçtim.

SORU- Bize ailenizden bahseder misiniz?

KEMAL BİLİR- Babam memur, annem ev hanımı, 4 kardeşiz.

SORU- Kitap okur musunuz, kitap okumanın gelişiminize katkıları nelerdir?

KEMAL BİLİR-Evet okurum, kitap okumak okuma hızımı geliştiriyor, kelime hazinem çoğalıyor ve düşünce gücümü artırıyor.

SORU-  Lise ve üniversite arasında ne gibi farklar gördünüz?

KEMAL BİLİR- Liseye başladığımda pek bir amaç içerisinde değildim derslerden geçmeye çalışırdım ama son sınıfa gelince daha bilinçli bir şekilde yaşamaya başladım o zamanlar pek araştırma ve öğrenme isteği yoktu ama üniversiteye gelince farklı arkadaşlar farklı ortamlar görmek ve bir de tek yaşamak biraz daha sorumluluk getirdi. Öğrenme açısından da daha araştırmacı olmamı gerektirdi sürekli öğrenme içerisinde bulunuyorum.

SORU-Tokat ve Amasya arasında ne gibi farklılıklar var?

KEMAL BİLİR- Aslında pek bir farklılık yok aynı bölgede olması nedeniyle insanları olsun, havası olsun yabancılık çekmedim ama ne de olsa yabancı bir şehir ve tabi ki kendine has özellikleri var.

SORU- Bölümünüz, okulunuz ve üniversitenin gelişimi hakkında neler önerirsiniz?

KEMAL BİLİR-  Bölümümüz genel olarak öğretmenlik eğitimi ile alakalı bilgisayar üzerine pek bir verimliliği yok bunun biraz daha yoğunlaştırılması iyi olur ama bu da sadece bu üniversiteye has bir durum değil dersler diğer üniversitelerde de aynı şekilde. Üniversitemiz sürekli gelişim halinde zaten bir çok geliştirme yapılmakta.

SORU-  Başka ne söylemek istersiniz?

KEMAL BİLİR- Ben bir de blog yazıyorum bunu da buradan söylemek isterim alanım olan bilgisayar üzerine yazıyorum. Bu röportaj için size teşekkür ederim.

 

 Turan Yalçın

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..