Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '21

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Toparlanmaya çalışıyoruz

Toparlanmaya çalışıyoruz. Eşyaları toplamak. 2000 Yılından beri dernek merkezimiz olan binayı yavaş yavaş boşaltıyoruz. Çöpleri atıyoruz. Kullanılabilecekleri dağıtıyoruz. Diğer şubeye gidecekleri de bekletiyoruz.
İki valiz ve üç sırt çantası aldım. Eşyalarımı yavaş yavaş topluyorum. Ev arayışları bazı arkadaşlar iyi niyetle internetten bulduklarını bize gönderiyorlar. Açık kaynaklardan bizde buluruz. Biz özelikle yakın çevrenizden güvenilir bir yer varsa onu bulmanızı istiyoruz. Malum ev sahibi ve kiracı ilişkileri sıkıntılı. İmanlı ve vicdanlı olsun ki birileri gibi bizi kış ortasında dışarı atmasın.
 
Beyazay militanını kaybetti. 1997’de derneğe üye oldum. Kuran kursları sayesinde dernekle tanıştım. İşini ve eşini bulanların çoğu derneği bıraktı. Biz İzmir ekibi olarak sabır ve kararlılıkla derneğimizi her platformda savunduk. Evet derneğin yerinin satılma kararı alındı. İzmirlinin parasıyla alınan genel merkezinin bir kuruş harcamadığı ama sadece tapu üzerine diye sattı.
 
Hukuki ama ahlaki değil. Buna itirazlar olunca da oradan faydalanıyorlar yiyip içip yatıyorlar gibi yakışıksız ifadelerle kendilerini savunmaları benim yönetici olmak istemeyişimdeki en temel delilerden biri öyle ya yiyip içip yatan bir adamı yönetici yaparsanız çelişkiye düşersiniz.
 
Neyse bundan sonra mümkün mertebe genel merkez yöneticileri ve yeni yönetimle görüşmemeye çalışacağım istediğinizi aldınız bizde haklı olarak itirazlarımızı belirtik. Hiç itiraz istemiyorsunuz demek ki 1950 öncesi tek parti uygulamaları hocanız olmuş. Salih Arıkan, tel:0506 514 96 93
 
 
 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..