Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Torunum Sultan Akdağ

Torunum Sultan Akdağ
 

T orunum kristal bir çiçek gibi doğdu düşlerimize

O nun gelişi ile rüzgâr tatlı bir esinti ile esti gülüşlerimize

R abbim Rana gözleri ile bize bir gül demeti verdi bakışlarımıza

U nutulmaz gelişi hürmet gülüşü gibi güldü çiçeğim

N e hoş şefkat kokusu ile canımıza bir ömürdü Rabbim'den dileğim

U nutulmaz güzel günleri yaşayacaksın uyu bebeğim

M enekşe kokulu yanaklarını öpüyorum gamzeleri açan gönül çiçeğim

 

S ultandır torunumun adı sevgi sunan yüreği ile geldi

U nutulmaz şekerden tadı tenini koklamam için güldü

L ayık ismi ona kaldı sanki ayın on dördü

T adı sanki şekerden baldı yüreğim bir ömür onu koklayacak diye güldü

A nnesi desen ona candı hayatının neşesini kocaman kocaman öptü

N urdan bezenmiş kokusu odayı sardı

 

A ldım kucağıma nurdan bir can ile doldu kucağım

K albimin yarısı ona bandı oldu artık yavrucağım

D ünya durdukça güzellikle canına can katsın gönül sazın

A ğlayan gözlerim onunla güldü çiçekler açtı artık o benim gönül yazım

G üzel yüzünle gamzelerinle ile ömrümüze güldün güzel gönül kanadım

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..