Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Tuba gitti, Zeynep geldi

Tuba gitti, Zeynep geldi
 

Bu konulara girmemeye kendime bir söz vermiştim. Ama tutamayacağım çünkü dün akşam buzda dansı izlerken kışkırtıldım. İçimde bi kıpırtı oldu, yüzüm buruştu. Sizi bilmem ama ben sıkıldım bu tarz programlardan. Ortada bir yarışmacı, ya şarkı söylüyor, ya dans ediyor, her ne yapıyorsa, etrafında 4, 5 kişilik bir jüri. Hepsi de konularında duayen filan… Arada da bir sunucu.

‘Eee, bu akşamki performans nasıl?’

‘Çek , git kardeşim, senden dansı manscı olmaz’

‘ Neden olmaz , benim neyim eksik, ben de yapıyorum’‘

‘Sen yaptığını sanıyorsun’

‘Siz adam kayırıyonuz, Şermin benden daha mı iyi?’

‘Olmaz diyorum ben , sende ışık yok’

‘Şermin de var sanki’,

‘Hem bi kere ağırsın taşıyamıyor seni kimse , git zayıfla da , gel’

‘Şerminin de elleri ayakları kocaman ona niye bi yorum yok’

‘Taktın sen Şermine’

‘Ben biliyorum , Şermin size arım balım diyor, onu tutuyorsunuz işte’

‘Kimsenin arısı değilim’

‘….’

‘Sus, ağznı açma , beğenmedik diyorsak beğenmedik’

‘Sana bi dötümü açarsam görürsün , şimdi’

‘Üstümden reklam ha, seni utanmaz…..’

……..

Valla sıkıldım , sürekli aynı muhabbet. O saatlerde izleyecek doğru dürüst bir program yok da.Birinde Buzda Dans, ötekinde Popstar , Kala kala Acemi Cadı kalıyor ama onu da hiç almayayım.

Anladığıma göre Buzda Dansa da geçen hafta bir takım olaylar olmuş, Zeynep Tokuş çıktı sahneye , ama dans edemedi , dedi ki özel nedenlerim var.İyi peki, anladık.

Bütün yarışmacılar gösterilerini bitirdiler, Sonra Behzat Uygur, Zeynep Tokuşu ve partnerini davet etti. Çıktı yaptı gösterisini, zaten kaeografisi de partnerinin marifetlerine göre hazırlandığından Zeynep konu mankeni durumda idi.Neyse bitti dansları alkışlar filan derken , Zeynep demez mi ‘ben yarışmayı bırakacağım’.Bir patırdı gürültü koptu.İşte dedi ‘özel nedenler var yapamıyorum , bla bla …’Ben tabii konu dışıyım ya neymiş bu sıkıntılar diye araştırdım , bir de öğrendim ki taciz varmış, eşi laf etmiş , bir yığın muhabbet .Derken jüri ile atıştı , finalde Zeynep dedi ki ‘yarışmadayım, karar değiştirdim’.

Yapılan dialoglar , tartışmalar, iddalar , hepsi daha çok nasıl izlenir bu program oyunun birer parçası. Düne kadar Tuba Ekinci vardı, polemiklerle yarışmaya rating katıyordu.Sonra elendi, yerine yeni bir isim gerekiyordu. Bir yerden yakaladılar, hemen yeni bir, senaryo oluşturuldu , gazetelerde haberler çıktı.

Bi yanım da diyor ki belki böyle bir oyun yok , gerçekten bir takım dedikodular döndü Zeynep Tokuş da çok üzüldü, ne kadar kötüyüm hemen başka yöne çekiyorum .

Ama maalesef sistem masum düşüncelere izin vermiyor.Oyunun kuralı ne kadar çok polimik o kadar çok rating.Yersen!

Itır Arayıcı

 
Toplam blog
: 50
: 2013
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..