Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 

21 Ocak '11

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Tüketim toplumu mu yontulma düzeni mi?

Tüketim toplumu mu yontulma düzeni mi?
 

düzenleme-alıntı


AK PARTİ iktidarında hayatın kolaylaştırılması adına bir çok düzenleme yapıldı. 

Günlük hayatımızda bunları yaşayarak görüyoruz. 

İşlemlerin bilgi çağı gereklerine uygun olarak hızlandırılması kolaylaştırılması insanımız üzerinde moral değerler bakımından olumlu katkıları var. 

Bu durum çalışma hayatımızda, özel hayatımızda, hem maddi hem de manevi bir çok şey kazandırıyor. 

Pasaportumun kullanma süresi geçmişti. 

Emniyet Müdürlüğümüze gittim. 

Kalabalık vardı, sordum. Bir yetkili bazı duyumlar nedeniyle vatandaşlarımızın acele ettiğini bu durumun geçici olduğunu söyledi. 

Pasaportumun değişmesinin uzun zaman alacağını düşünmüştüm. 

Görevli tarif etti. İstenilen evrağı tekamül edip teslim ettim, hemen pasaportumu süresi uzatılmış bir şekilde aldım. 

Nasıl sevindim bilemezsiniz. Tek kuruş ödemeden hem de. 

Emniyet Müdürlüğümüz pasaport işlemleri bölümüne çok teşekkür ediyorum bu duyarlı ve hızlı çalışmalarından dolayı. 

Sağlıkta nüfus işlemlerinde ve daha bir çok iş ve işlemlerde büyük bir düzen ve sürat var. 

Allah razı olsun demeyen namerttir zaten, çok büyük ve düzeltilemeyen bir iki konu var. 

Bankalar ve GSM operatörleri. 

Resmen yoluyorlar halkımızı. 

Mağduriyetler Bankalar, Gsm firmaları gibi hizmet sektörlerinde yaşanmaktadır. Tüketici memnuniyetini ilke edinen politikalar yerine firmalar, tüketicinin sırtından karşılıksız bedeller almayı daha cazip görmektedirler. Önemli olan tüketicinin sisteme kazandırılması olmakta bundan sonrası ise tam bir aymazlık hatta art niyete kadar uzanan bir aşamaya gitmektedir. Tüketicilerin kendilerine muhatap bulamamaları, sorunlarına ilgi gösterilmemesi, son zamanlarda bu şikayetlerde gözlenen yoğun artış bunun açık kanıtıdır. 

Bizzat yaşadım ama Allah' tan banka müdürünün ilgisi olayı daha fazla zarara uğramadan kapatmamı sağladı. 

Akbank Şubesinden aldığım kartın hesap kesim ve son ödeme tarihi aleyhime olmuştu. 

Aynı bankadan maaşımı almama rağmen hesap kesim tarihi ayın dördü son ödeme tarihi ise ayın on dördü şekilde düzenlenmişti. 

Aynı bankadan maaşımı ayın on beşinde aldığımı bilmiyorlar mıydı? 

Sözleşmemde bu tarihi yanlış yazıldığını ve buradan boş yere zamanında borcunu ödemeyen durumuna düştüğümü belirtmek için defalarca 444 25 25 aradım bir türlü ulaşamadım. Yok şifre girmedin yok kart numarasını yanlış girdin. Hepsi hikaye. Karşında bir robot var ve nasıl düzenlenmişse bir türlü işlem yapmana izin vermiyor. 

Elektronik ortam, karşına muhatap insan bulamıyor ulaşamıyorsun. 

Ertesi gün Akbank Rize şubesi müdürüne gittim. 

Durumu anlattım hemen müdahale etti bir görevliye gönderdi beni ve durumu düzelttim. 

Ama geçmiş hesap döneminde uğradığım kayı araya kaynadı gitti. 

Borcumun tamanını 16 sında ödememe rağmen son ödeme tarihinden sonra ödendiği için faiz vereceğim boş yere. 

Müdür beye çok teşekkür ediyorum ama her şey anında vatandaşın aleyhine işletiliyor. 

İnsanın yüreğine “yolunuyoruz” diye bir duygu geçiyor. 

O dedi bu dedi sen istedin veya görmedin gibi durumlara olumlu yönde bakılabilir, gerekirse müşteri bilgilendirilir. Bu ödeme şekli sana zarar verir denilebilir. 

Kart dayatırken takınılan tavır aldıktan sonra gösterilmiyor. 

GSM ler bir başka alem. 

Dikkat etmesen allahına kadar yolarlar insanı. Her yeri tuzak. 

Bu çok yanlıştır ve zecri tedbirler almak yine yönetenlere düşüyor. 

Sevgi ve saygılarımla. 

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..

 
 
 
 
 

 
Sadece bu yazarın bloglarında ara