Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '12

 
Kategori
Kitap
 

Tüm Milliyet okurları "Bikitap" projesine bekleniyorsunuz!

Tüm Milliyet okurları "Bikitap" projesine bekleniyorsunuz!
 

15.02.2012 tarihinde, MİLLİYET BLOG sayfalarında bir yazı yayımlamıştım. Başlığı "Bir Fikrim Var! Türkiye'nin Kitap Okuma Haritası'na Dair" idi. ( http://blog.milliyet.com.tr/bir-fikrim-var----turkiye-nin-kitap-okuma-haritasina-dair--/Blog/?BlogNo=349149 ) bu yazıda Türkiye'mizin kitap okuma konusunda içinde bulunduğu durumu irdelemiştim. 

Sizlerden ricam, zahmet olmazsa İŞİN KOLAYINA KAÇMADAN O YAZIYI OKUYUN. Bir kazancım olduğundan değil gerçekten bir çağrışım yaratabileceği için sizden  bunu rica ediyorum.

Her neyse, bu yazıda kitap okuma oranının ne kadar düşük olduğunu çok ilginç veriler ekleyerek belirttiğim ülkemizde herkesin bir kitap alması halinde dahi bu konuda bir adım atılabileceğini belirtmiştim. Aldığım tepkiler ise çok olumlu oldu. Bazı yorumcu arkadaşlarım şimdiden bu fikri uygulayarak kitap satın almış ve bunları benimle paylaşmışlar.

BEN DE, BUNLARI HEP BİRLİKTE PAYLAŞIP BU PROJEYİ DE BİR ÇATI ALTINDA TOPLAMAK İÇİN BİR BLOG SAYFASI OLUŞTURDUM.

"BİKİTAP" PROJESİ  ( http://bikitap.blogspot.com/ ), HEPİNİZİN DESTEĞİ İLE OLUŞABİLECEK VE TEKİLDEN ÇOĞULA GİDEBİLECEK BİR PROJE. ŞİMDİDEN 16 KİŞİ BENİMLE ALDIKLARI KİTAPLARI ÇEŞİTLİ YOLLARLA PAYLAŞTI.

TÜM MİLLİYET OKURLARININ DUYARLILIĞINI BİLİYOR VE BU KONUDA DESTEKLERİNİ BEKLİYORUM.

YAPMANIZI RİCA ETTİĞİM TEK ŞEY BU PROJEYİ ARKADAŞLARINIZLA PAYLAŞMAK (FACEBOOK, TWİTTER,E-POSTA VS. ) VE BİR KİTAP ALIP BANA BU BLOG VEYA YUKARIDA VERDİĞİM DİĞER ADRES LİNKLERİ ÜZERİNDEN İSİM VE YAZARINI BELİRTEREK ULAŞTIRMANIZ.

YÜZLERCE KİLOMETRELİK DE OLSA HER YOL, KÜÇÜK BİR ADIMLA BAŞLAR.

Av. Arda İNAL

 
Toplam blog
: 19
: 3431
Kayıt tarihi
: 30.08.09
 
 

"Baba, koca, yazar, hukukçu, piposever, felsefî bir şövalye ama en çok... alelade bir adam." "Fat..