Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '10

 
Kategori
Siyaset
 

Türk - Kürt kardeşliği

Türk - Kürt kardeşliği
 

bu resim de sanki birilerini azarlıyor gibi geldi. Ve bizi idareedenler e yapıyor gibi geldi bana


Ertuğrul Özkök'ü beğenmeyebilirsiniz. Ben de pek beğenmem. Ama bu kez doğru söylüyor. Eskiden ben kürtleri, kendimizden ayrı olarak bile göremezdim. Aynıyız biz diye düşünürdüm. Irk falan da gelmezdi aklıma. Ama kürtler kafatasçılığı ve ırkçılığı öyle yerlere vardırdılar ki, kültürel hak diye o kadar kan dökülmesine sebep oldular ki. Artık, bütün kürtleri kast ediyorum. Ayırım yapmıyorum. Aksi durum varsa öyle olduğunu artık ispat etmek zorundalar. Ve ben artık Kürt kardeşim diyemiyorum. Benim askerimi öldürüyorlar. Ve benim devletime küfrediyorlar. Ve benim Cumhuriyetime saldırıyorlar. Ben artık onlarla kardeş falan değilim. Onlardan olmadığını söyleyen kürt varsa ispat etmek zorunda. Ben yetkili olsam diğer her yerle vize kaldırırken kürtlere vize koyardım Zaten bu vize kaldırmaların arkasında da bir bit yeniği var ya. Yarın sınır kalmadı ki, yerel yönetimlerde güçlendi mi? Ne kalıyor geride. Ayrılmanın danıskası gerçekleşmiş, ama sanki bir aradaymışız gibi, görünürken, parçalanmış olacağız.

 
Toplam blog
: 5
: 542
Kayıt tarihi
: 18.05.10
 
 

Ben İstanbul' da doğup büyümüş, Ekonomi yüksek tahsili yapmış, emekli bir sade vatandaşım. Kendimi T..