Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Türk filmlerindeki Seni sevmiyorum! lar kaldı mı?

Türk filmlerindeki Seni sevmiyorum! lar kaldı mı?
 

Türk filmlerinde olmazsa olmaz şeylerden biridir, bilirsiniz. Kadın, bir mafya babası tarafından onunla evlenmeye mecbur bırakılır. Oysa deliler gibi sevdiği bir başka adam vardır. Mafya babası bunu bilmekte ama eğer onunla evlenmezse sevdiği adamı öldürecektir. Ve o müthiş oyun başlar.

"Senden sıkıldım Ferit, Ekrem' i kıskandırmak için kullandım seni. Ama bitti artık, Ekrem benim oldu. Asıl sevdiğim Ekrem' di, seni sevmedim ben... "

" Nhayır... Nyalan söylüyorsun! O zorluyor seni buna, değil mi? Nsöyle... "

" Eee! Sıktın artık! Ne gurursuz bir erkekmişsin, seni kullandım, sevmiyorum diyorum. Anlasana aptal! Hahahaha! " filan, bir de kahkaha patlatır hatun kişi.

Veee, olmazsa olmaz bir Osmanlı tokadı... O sağlam şamarı yemesine rağmen kesilmez ya o kahkaha, en çok ona gülerim. Neyse, bizim aşık Ferit, omuzları düşmüş bir halde, sevdiği kadının kahkahaları arasında odayı terkeder. Kadın da bir anda gülmeyi keser, hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlar; yapmak zorundaydım aşkım, affet, ühü...

Ya da tam tersi yaşanır. Adam, zengin bir kadınla evlenmek zorundadır çünkü para almıştır. Para alışının sebebi de ameliyat olmazsa ölecek olan bir çocuğun hayatını kurtarmaktır. Sevdiği kadına, diğerinin yanında, seni sevmiyorum, diye haykırır. Öteki de yandan yandan güler, falan filan...

Bu sahneler hepimize ne kadar da komik gelir. Acaba, günümüzde gerçekten sevdiğini korumak adına onu bu kadar hoyratça incitip, yerden yere vurmak zorunda olanlar var mı? Yıkılacağını bile bile, yüreğinin dağlanacağını bile bile bunu aşkına yapan kadınlar ya da erkekler var mıdır? Sizin de başınızdan böyle bir hikaye geçti mi, ya da çevrenizde böyle birinin varlığını duydunuz mu? Eğer var olduğunu düşünüyorsanız düşünmeden yorumlarınızı ekleyin sayfaya. Herkes bir forum başlatıyor ya burada, benim neyim eksik yahu :)

Türk filmlerinde yaşanan bir çok şeyin gerçek hayatımızda hala yaşandığını hayretle görürüz çoğu kez. Ne kadar modernleşirsek modernleşelim, teknoloji gelişir ama bizim bakış açılarımız gelişmez. En büyük kanıtı da töre cinayetleri ya işte.

Konu aşk olunca, maalesef herşey tersine dönmüş vaziyette. O filmlerde yaşanan aşkların hiçbirini şimdiki zamanda göremezsiniz. Onun için merak ettim bu konuyu. Bu aralar merak etmek, deşmek, irdelemek hobi haline dönüştü zaten bende ya, hadi bakalım...

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..