Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '13

 
Kategori
Futbol
 

Türk Futbolu'nun şimal yıldızı: Burak Yılmaz …

Türk Futbolu'nun şimal yıldızı: Burak Yılmaz …
 

Gol atmak onun en sevdiği şey ve elbette ki aynı zamanda da işi… Ama öyle bir futbolcu ki o, hobisi işi olmuş bir futbol sevdalısı… Tabi ki tahmin ettiniz kim hakkında konuştuğumu…  Elbette Burak Yılmaz ‘ dan bahsediyorum dostlarım…

Trabzon ile başlayan sevdası şimdilerde büyük bir yükseliş yakaladığı Galatasaray ile sürüyor… Sadece Galatasaray ‘ da attığı usta işi yaratıcılıktaki sıfır kilometre golleriyle değil Avrupa ‘ da da değme golcülere taş çıkarıyor Burak ‘ ımız…

Şampiyonlar Ligi ‘ nde büyüklerin kalesini tam 6 kere bombalamış ve elit golcülerle birlikte gol krallığı zirvesine yükselmişti… Şimdi de futbolun uzmanları tarafından Avrupa ‘ nın en iyi 5 Forveti arasında seçildi ve böylelikle bize bir olağanüstü gurur daha yaşatmış oldu…

Bakın özel Avrupa maçları demiyorum… UEFA Kupası gol krallığı da demiyorum… Lütfen buraya bir kere hatta on kere daha dikkat lütfen… Avrupa Şampiyonlar Ligi grup maçları sonrasında, tüm gruplar içinde en ünlü golcüler arasında 6 gol atmasını ve otoritelerce en büyük 5 golcü arasında seçilmesinden bahsediyorum…

Listeye şöyle bir bakar mısınız lütfen : Lionel Messi – Cristiano Ronaldo – Rademel Falcao – Burak Yılmaz – Cavani … Burak ‘ ın yanındaki isimlerin transfer ücretlerini bir kenara koyuyorum, sadece onların futbolculuk yetenekelrine odaklanmanızı rica ediyorum…

Bence bizler ve tüm Türkiye, şimdi Burak ‘ ın ne kadar devasa bir başarı hikayesinin altına imza attığını tam olarak anlayamıyoruz, yada bu başarının çapını gerçek ebatıyla kavrayamıyoruz… Onun gerçekleştirdiği işin asıl değeri ileride anlaşılacak ve işte o zaman 70 milyonluk yada 150 milyonluk kitleler tarafından ‘ Vay anasını beee ‘ nidalarıyla karşılanacak…

Seni canı gönülden kutluyor ve bu akıl almaz başarın nedeniyle alnından yüz bin kere öpüyor ve bağrıma basıyorum… Sağolasın, varolasın karizmatik ‘ Ultra Aslan ‘ golcümüz Burakımız … Senin kalitesi tartışılmaz marifetlerini anlatmakta yetersiz kalır ama işte şu karma gollerle süslü video linki bundan biraz bahsediyor…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/turk-futbolunun-simal-yildizi-burak-yilmaz/#.UPgaiTmQHmE

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..