Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '11

 
Kategori
TV Programları
 

Türk mucitler şaşırtıyor

Geçtiğimiz hafta sonu akşamı evde oturup TV izlerken bir ara NTV de Hüsnü Özyeiğin, Ahmet Zorlu, Ali Sabancı vs. jüri üyeliğinde bir buluşlar yarışması izledim. Bana gurur veren icatlarla karşılaştım. Ama asıl sevincim Türk insanının kendine güveni ve başarma azmi oldu. Herkesin "artık yapacak bir şey kalmadı", "bu kubbe altında her söz söylenmiştir" dediği veya "bizden adam olmaz" anlayışının değişmiş, yerine güven ve Türk insanına, Türk malına güven gelmiş gördüm. Su gücünden motor, elektrik çarpmasını engelleyen priz, motor gücünü 10 kat artıran şanzıman sistemi, rekat sayan namazlık vs. İzleyebildiğim kadarıyla tüm projeler neredeyse 9-10 puan alarak bu büyük işadamlarını bile sevindirmiş durumda. Bir kez daha bu ülke insanına fırsat verilse dünyanın en başarılı mühendisleri ve çalışanlarıyla dünyayı yeniden ve daha güzel imar eder düşüncesi oluştu bende. Buna benzer yarışma ve programları daha öncede çok seyretmiştim. Yaygınlaşması da bana ayrıca heyecan veriyor. Ama şimdi günü geldi sanırım yazmak durumunda oldum. Bu projelere imza atan tüm insanlarımızı tebrik ediyor hayırla anıyorum, programı yapanlara da teşekkür ediyor devamını diliyorum, jüri üyeleri ise ülkemizde güveni yaydıkları ve geleceği şekillendirmede insanımıza da değer verdikleri için minnetimi sunuyorum. Gelecek daha güzel olacak ve ülkemiz bu güzelliklerin tam içinde bulunacak diye ümit ve hevesle bekliyorum. Sanırım 5 yıl sonra Türkiye’yi kimse tanıyamayacak. 

Saygılarımla, Muammer Murat 31.5.2011 

 
Toplam blog
: 163
: 4552
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1965 yılında Erzincan'da doğdu, İzmir'de yüksek eğitim alıp, devlet memuru oldu. 5 yıl süreyle bi..