Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TÜRK TARİHİNE BAKIYORUM...

TÜRK TARİHİNE BAKIYORUM ÖVÜNÇ DUYUYORUM

Evet

Sevgili Türk Soyu

Evet

Evet

 

Son günlerde

Türklük üzerine düşünüyorum

Türk Tarihine bakıyorum

Türklüğümüzle övünç duyuyorum

 

Tarihimiz

Onurlulukla dolup taşıyor

Birçok Ulusla

Birçok yerde

Birçok İmparatorluk halinde

Birçok seneler beraber olmuşuz

 

Asla

Kötü anılar bırakmamışız

Halen daha

“Türk Atlıları gelmedikçe

Lehistan’a huzur gelmez” sözü

Kulaklarımda çınlıyor

Yine

“Dirina Köprüsü” adlı eser

Ve ondaki Türk Soyuna duyulan

Şükran duyguları beni mutlu ediyor

 

Ve yine

Fransa Almanya arasında 30 yıl sürüp

Bitirilemeyen savaşı

Kanuni Sultan Süleyman el atarak

Bitiriyor ya

Bu da ayrı bir onur bizim için

 

Bunun gibi

Daha birçok

Olumlu hizmetleri olmuş

Türk Soyunun

 

Ve yine

Astronomi ve sağlık konularında da

Derin çalışmaları olmuş Türk soyunun

Uluğ Bey bu konuda

Çok özgün bir Astronomi Bilimcisidir

Yıldızlar Sistemini tanımlayan

Bilim Adamıdır o

Allah rahmet eylesin

 

İbni Sina büyüğümüz de aynıdır

Tıp alanında buluşları olmuştur

Önemli katkıları vardır

Bugün hala

İngiltere Üniversitelerinde

Ders olarak okutuluyormuş

Onun bulduğu çözümler

Ona da

Allah’tan rahmetler diliyorum

 

Ben en çok

Türk Soyunun Irkçılıktan uzak olmasına

Şükran duyuyorum

 

Tarihte

Tarih boyunca nesillerinin yüzünü kızartacak

Irkçi felaketler yaratılmıştır

İspanya

Almanya

İsrail

Bu konuda başı çekerler

 

Bugün

Rusya’nın yaptığı da

Yüz kızartacak ırkçı yaklaşımdır bana göre

Birçok insanın ölümüne eylem düzenliyor

Rusya

 

Bu çağda

İnsan sevgisinin tam olarak yerleşmesi gerekir

Her topluma

 

İnsanı katletmek değil

İnsanı yaşatmak onurlu davranışdır

 

İşte konumuz bu

Bugünkü

Türk Soyu ve Devleti

İnsan sevgisini yüceltmeyi

İnsan sevgisinin yüceliğinde

İnsanlığı yaşatmayı değer bilecek

Bunun için

Güzel düşünecek

Güzel söyleyecek

Güzel tutum ve davranışta bulunup

İnsanlığı selamete götürecek

 

Bu yaklaşım

Türk Soyunu ve devletini

Tarih durdukça ayakta  tutar

Asla

Olumsuzluklar yaşamaz Türk Devleti

Çünkü

İyilik üreten Devlet

İyilik gören Devlet olur her zaman

 

Ben diyorum ki

Bu yaklaşım bizim birinci görevimizdir

Bunun için

Türk Soyu ve Devleti

En temiz duygular içinde olup

Sağını solunu

Önünü arkasını görecek

Olumsuzlukları yok edecek

Olumluluk abidesi olacak

Yarardan başka bir şey beklenmeyecek

Türk Soyu ve Devletinden

 

Yaşasın

Türk Soyu ve Devleti

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..