Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Türkiye - Yunanistan

Yıllardan beridir birbirleri hakkkında dostluk cümleleri sarfeden hatta bunu ispat adına bir çok etkinlik düzemleyen, kardeş ülke görünümü içinde olmaya çalışan komşu iki ülkenin maçı var bu akşam.

Bizim açımızdan hem 2008'e katılabilmek hem de tarihsel boyutuyla ehemmiyet arz eden bi mücadele.Öncelikle futbol mehmetçiklerine başarılar diliyorum.2008'e ise bu kadronun illaki gideceğine olan inancımı tüm olumsuzluklara, kaybedilen, hoyratça harcanan puanlara rağmen yitirmemiş bulunuyorum. Nedendir ?!! bilmem Yunanistan maçları hep farklı bir atmosferde oynanmıştır.Onlara karşı alınan mağlubiyetin 2008'e katılamamaktan çok üzeceğini düşünüyorum Türk halkını.

Aslında nedendir?=sualinin cevabı tabiki tarihi rekabetle alakalı. Şimdi maçta bi taşkınlığın yaşanmaması, teoride var olan ama pratiğinin pek mümkün olacağına inanamadığım bu dostluk müsabakası umarım çirkin olayların gölgesinde kalmaz. Maç sonrası akıllarda kalan dosluk gösterileri ve keyifli bol pozisyonlu ve sonucu lehimize bir mücadele olur. Ha bir de şu ulusal lafına takılıyorum elimde olmadan. Sanki milli demek daha doğru içten ve samimi bir ifade gibi geliyor.Ulusal biraz soğuk ve yapay mı ne?

 
Toplam blog
: 18
: 381
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

1981 yılında Konya'da dünyaya geldim. Şu an mağazacılık işiyle uğraşıyorum. Evli ve bir çocuk bab..