Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye bu kadar aciz mi ?

Türkiye bu kadar aciz mi ?
 

Bugün benim için kara bir gün.
Televizyonları izliyorum,
Türk hükümeti K.ırak la terör konusunda resmi bir temasa hazırlanıyor haberleri beynimi yıkıyor...
Sanki bir dostum bir akrabam ölmüş kadar üzüntülüyüm. Kendimi toparlayamıyorum!
Nasıl olur diyorum?
Nasıl yaparlar ?
Türkiye bu kadar aciz mi?
Bu kadar aciz duruma düşürülebilir mi ?
Bu zamana kadar hükümetleri izledik, iktidarları izledik, lakin ben bu kadar aciz bir film izlememiştim...

Teroristi barındıran, teroriste destek veren k.ırak hükümeti ile nasıl olurda benim koskoca, güçlü devletim masaya oturabilir ?
Bunu defalarca kendi kendime soruyorum...
İktidarın her yaptığını izlemekteyim, dudaklarımı uçuklatan onca yanlışlarını gördüm, onca karar.
Lakin bu kadarını görmemiştim!
Görünen köy kılavuz istemezmiş.
Aylar önce k.ırakla görüşelim diyen siyasetçilerin bir bildiği varmış.
Aylar önce bu iktidar k.ırakta ki neyüdüğü belirsiz ülkeyi tanır diyenler doğru söylüyorlarmış.
Ben büyük orta doğu projesinin eş başkanıyım diyenler meğer bu günleri bekliyorlarmış...
Askerler, muhalifler aylarca bu tehlikeyi dile getirmişler de biz "Bu kadarını da yapamazlar" deyip geçmişiz..

Yapıyorlar dostlar, yapıyorlar...

Uluslar arası hukuka göre Türk hükümeti K.ırak'a resmi bir ziyaret gerçekleştirirse, orada ki Sözde Kürdistan devletini tanımış olur.
Cumhurbaşkanımız " K.ırakla resmi temaslar çok normaldir" diyor.
Bu ne demek dostlar ?
Koskoca Türkiye Cumhuriyeti iktidarı pes mi ediyor ?
Koskoca hükümet teroristi barındıran ve besleyen Barzaniyi ve devletini tanıyor mu ?
Koskoca iktidar terörle mücadele edemediğini kabul edip, ABD devletinin yönettiği sözde Bilmem ne devletine mi el açıyor ?

Daha önce defalarca resmi olmayan şekiller de K.ırakla temaslarda bulunuldu.
Bu hükümet hangi birisinden sonuç aldı ki şimdi elini Barzaniye - Talabaniye açıyor ?

Bu ne acaip çeliş ki ?
Bu durumda onca şehitlerimize kim hesap verecek ?
Şehitlerin kemiklerini sızlatmaya ne hakkınız var ?
%47 rey almanız, terör konusun da bu denli sahipsiz ve anlamsız bir kararı alabileceğiniz anlamına mı geliyor?
Yazık !
Bu ülke k.ırak ta ki kabul etmediğimiz devleti tanımanız için mi sizlere rey verdi ?

Ergenekon davası ile aylardır içerde yatanları " Abdullah Öcalan ve teröristlerin liderleri ile görüşmelerde bulundukları, pazarlık yaptıkları " için suçlamadınız mı?
Peki şimdi yapılan nedir ?
Öcalan denen terörist başının istediği de bu değilmidir ?
Barzani yıllardır "Türk hükümeti gelsin bizimle muhatap olsun" deyip, zaten bunu istediğini dile getirmemişmidir?
Terorist başı içerideyken onun misyonunu yürüten barzani ve onlar gibileri değilmidir ?
Öyle ise nasıl olurda onlarla aynı masaya oturursunuz ?
Hemde elinizi açıp, şehitlerimizi utandırıp, teröre dur demeleri için...

Yanıyorum dostlar!
İçim içime sığmıyor...
ABD nin istediği ve tanıdığı Kürt devletini Türkiyem de mi tanıyor ?
Binlerce askerimizi şehit eden teroristleri besleyen k.ırak ve kukla devleti ile masaya mı oturuluyor ?

Bunca sorudan sonra aklıma gelen tek şey hiç şüphesiz ki onlarca şehit boşa verilmedi...
Meğer bugünler hesaplanmış, anlık istihbaratlar özellikle kesilmiş, şehitlerimizin üzerinden siyaset yapılmış...
Meğer gazetelerin PKK yı demokratikleştirme çabaları haberleri doğruymuş..

Bakanımıza bugün deniz feneri soruluyor, bakanımız terör zirvesinde "Şimdi sırası değil " diyor...
Olan biten kimlerin işine yaradı artık kararı sizler verin..

Yalvarıyorum dostlar, artık bu olanlara bir dur deyin...
Askerimiz aylar önce , TSK yıpratılmak isteniyor. Halkımızdan rica ediyoruz demokratik tepkilerini versinler dedi...
Kim hangi tepkisini verdi?

Golfcü paşa dediler.
Sanki paşa golf oynayınca bu ülke de hiç bir uçak havalanmıyor.
Sanki bu paşa resmi olarak izin almamışta, keyfi izine çıkmış.
Sanki bu paşa Nöbetçi subayı görevlendirmemiş ve k.ırak'a operasyonlar düzenlenmemiş...

Asker bu ülkenin Dindarını, Laikini, Türkünü - kürdünü, tüm insanını koruyan büyük güçtür.
Onlar olmazsa bugünleri çok ararız... Iraktan farkımız da kalmaz.
Her yanlış eleştirilmelidir. Yanlışı kim yaparsa cezalandırılmalıdır.

Polis iç işleri bakanlığına ve Başbakanlığa bağlıdır.
Bu ülke de onlarca polis şehit verdiğimiz de, hiç mi bir bakanımız yada sorumlumuz resmi tatil yapmamıştır ?

Bunlar bir yana dostlar,
Eğer Koskoca Türkiye cumhuriyeti hükümeti, gidipte teroristi besleyen, bakan, eğiten ve barındırandan medet umarsa ben hakkımı helal etmem...
K.ırakla masaya oturulursa da bu hükümetin, ABD ile aynı yolda olduğunu, orada ki devleti tanıyacağını bir kez daha çıplak gözlerimizle görmüş oluruz...

Biz onca Şehiti boşa vermedik dostlar. Teröre çözüm, teröristi var eden ve destekleyenle masaya oturmaktan geçmez. Bu en büyük acizliktir.
Lakin görünen o ki amaç bu değil, orada ki sözde kukla devleti ABD isteği ile tanımaktır...
Teroriste yardım ve yataklık edenle binlerce kez masaya da otursanız terörü bitiremezsiniz.
Bu ancak yenilgiyi kabul etmek demektir. Bu ancak ben hükümet olarak pes ettim demektir.


Cumhurbaşkanı bu hain saldırıya kolaylık sağlıyanlar, yataklık edenler araştırılacak derken , herkezden hesabı sorulacak demişti.
Bugün ise K.ırakla temaslarda bulunmak çok normal diyor.
Şehitlerin hesabı böyle mi soruluyor ? Bu soruyu kendisine sorarım...

Rica ediyorum sevgili dostlarım, görünen köy kılavuz istemez. Görünen ortadadır.
Dün sonradan var edilen Ermenistanla görüşenler, bu gün Türkiye'nin kırmızı çizgilerini ezip geçecektir.
Benim Ülkem, Teroriste yardım ve yataklık yapanla aynı masaya oturamaz!
Bu olanlara dur diyelim...

Demokratik tepkinizi göstermeniz dileği ile...

 
Toplam blog
: 60
: 506
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Yazmak, gerçekleri belgeleri ile dile getirmek, yorumlarımı sizlerle paylaşmak için buradayım. Antal..