Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '20

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye’deki Kutuplaşma Derin

Sen şu partidensin ben bu partiden meselesi değil, bayağı bayağı zihniyet farkı.

İnanç, düşünce ve yaşam tarzları konularında ciddi ayrışma var.

Bu durum her ülkede vardır ama bizdeki kadar mı bilmiyorum.

Kökü derinlerde ve bence tarih boyunca böyleydi.

Birlik beraberlik bütünlük nasıl sağlanacak bilmiyorum.

Kutuplaşma yaratıldı değil doğal olarak var.

İnsanların düşünceleri farklı; inanç konusundaki yaklaşımları ve bunlara bağlı olarak yaşam tarzları, dünyaya bakışları.

Kutuplaşma yaratıldı derseniz işin içinden çıkamazsınız, sosyolojik farklılığı kabul edeceksiniz. Hani birimiz şöyle yaratıldı birimiz böyle ya bu da ona benzer.

Herkesin bir görüşü var ve bir araya getirdiğinizde iki farklı dünya ortaya çıkıyor.

Dünya böyle; hemen her ülkede halkın bir kesimi muhafazakâr, bir kesimi değil ama oralarda çatışma olmuyor çünkü bunu kabul etmişler.

Biz de kabul edelim.

İkisi de değerli.

Sen de böyle olacaksın dayatmasını anlamıyorum, bırak o da öyle olsun.

Çıkış yolu bulamayışımız Türk insanının yapısıyla da ilgili olabilir.

Niye görüşünüzü dayatıyorsunuz ya!

Ya da niye birbirinizi kötülüyorsunuz!

Atıyorum ben AKP’li değilim ama AKP’li biri benim için değerlidir, karşı da değilim; sadece farklıyız.

Farklılık sorun yaratmaz.

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..