Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '11

 
Kategori
Siyaset
 

Türkiye'nin saygınlığı artıyor mu?..

Türkiye'nin saygınlığı artıyor mu?..
 

Dünyadaki ağılığımız Giderek artmakta...


Hüseyin Çelik'in gazetecilere yaptığı açıklamada, ABD Başkanı Obama, Başbakan.Tayyip Erdoğan'la yaptığı telefon görüşmesinde, Sayın Başbakan'a; ''İtiraf edeyim ki ben sizin kadar popüler ve usta değilim...'' demiş. (zaman-18.06.2011, cumartesi)  

Çok değil, bundan 10-15 sene evveline kadar, Batı ve ABD basınında habe bulmak için ''BÜYÜTEÇ'' kullanmak gerekirdi. Hattâ yanlış hatırlamıyorsam eğer, Merhum Özal döneminde idi gâliba, Türkiye'nin ardından bahs'edilsin diye Amerikan basını'na reklam bile verilidi. 

Yazılarımı tâkip edenler bilir; Ak Parti'yi ve Sayın Erdoğan'ı (kendisi ile husûsî bir hukukumuz olmuş olsa bile) zaman zaman ben de eleştiriyorum. 

Ama şu anki duruma bir bakın... 

Dünyadaki şu anki konumumuza bir bakınız. İKTİDAR Patisini istediğiniz kadar tenkid edebilirsiniz, Sayın Başbakan'ı da öyle... Ama azıcık hakpererestlikle bakabilenler, öyle zann'ediyorum ki bu hakkı teslim edeceklerdir. 

Daha da güzel şeyler olacağına inanıyorum. Ekonomik durumumuz daha da iyileştiğinde, heşeyin daha da iyi olacağına, Güzel Türkiye'mizin sözünün daha da gür çıkacağına inanıyorum... 

Sağlı ve Muhabbetle 

18.06.2011, cumartesi
Bektaş Azizoğlu
İSTANBUL
 

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..