Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Türklüğün Üzerine Düşelim

Evet

Soyu Türk olsun olmasın

Sevgili Türk Yurdu kardeşlerim

Evet

 

Irkçı olmadan

Türkçü olalım ona değer verelim

Şurası açık bir gerçek ki

Bu yurdun her insanı

Türk kültürünü yaşıyor

İlişkilerimiz

Türk kültür ilişkiler üzerinde yürüyor

 

Ben derim ki

Bu konuda kendimizi bir sınayalım

Göreceğiz ki canlarım

Ben neysem sen de osun

 

Ben nasıl yaşıyorsam

Sen de öyle yaşıyorsun

 

Yani canlarım

Hepimiz

Aynı kültürün insanlarıyız

Bu

Taa baştan beri böyle gelmiş

Böyle de gidecek

 

Bu koşullarda

Bize düşen canlarım

Birbirimizle samimi olacağız

alavere dalavere olmayacak ilişkilerimizde

Samimi mi samimi olacağız

 

Bu gerçeklikte canlarım

Güven ortamı oluşacak

Güven ortamında da

Halkçı karma ekonomi yapılandırılacak

Öncelikle

 

Bunun yanında da

Daha başka ortaklıklar gelişecek

İnsanlarımız

Hem iş sahibi

Hem de işçi olabilecekler

 

Durum böyle olunca da

Sermaye işbirlikçi sermaye olmayacak

Milli sermaye olacak

Herkes

Hak ettiği helal kazancı alacak

Sömürü düşüncesi kaybolup gidecek

Emek en kutsal şey sayılacak

 

Barış ve kardeşlik

Gittikçe gelişecek bu koşullarda

Herkesi eli herkesle birlik olacak

Herkes

Herkesin sağ sağlıklı ve mutlu olmasını

Gönülden isteyecek

 

Toplum öyle bir toplum olacak ki

Görenler imrenecek

Onlar da böyle olmaya yönelecekler

Alın size

Zor sanılan Dünya barışı canlarım

 

Ben

Durmadan bunu özlüyorum

Planlamaya çalışıyorum

 

Gördüğüm tek gerçek

Birbirimizi gönülden seveceğiz

Birlikte olmaktan huzur bulacağız

Birlikte girişimlere hızla başlayacağız

 

İlişkileri güzel

Ekonomisi güçlü

Dış ilişkileri oturmuş saygın Türkiye

Hepimizi mutluluk yapar be canlarım

 

Gelin

Sevgili kardeşlerim

Birbirimize güler yüzle bakalım

El ele gelelim

Bir kardeşiz diye haykıralım

Türklüğümüzle gurur duyalım

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..