Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '18

 
Kategori
Şiir
 

Tut ki Ben Sana Aşığım!

Tut ki Ben Sana Aşığım!
 

Tut ki ben sana aşığım;
Dilinden düşen söz emir,
Gözünden damlayan yaş zehirdir benim için.
 
Tut ki ben sana aşığım;
Zindanım olur gözlerin.
Orada yaşayan en mutlu mâhkum benim.
 
Tut ki ben sana aşığım;
Aldığın soluk sayısı kadardır,
Ömrümdeki  günlerim…
 
Tut ki ben sana aşığım;
Kokunla hayat bulur benliğim.
Kölesiyim, alnından düşen bir damla terin.
 
Tut ki ben sana aşığım;
Dokunduğun yerler, 
Bastığın toprak,
Dünyada yaşayacağım tek mekânımdır benim.
 
Tut ki "Ben sana aşığım" dedim.
Dilim, bedenim, yüreğim,
Mahşere kadar senindir sevgilim.
 
(Emel BALI)
 
 
Toplam blog
: 24
: 266
Kayıt tarihi
: 30.11.17
 
 

Basit yaşar biraz yazar...  Yazmayı seviyorum işte... Olay bundan ibaret... ..