Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

10 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Tutamadım

Tutamadım
 

Durmayan zamana, kendime verdiğim söze
Tutulmayan ellere, uzandım tutamadım
Ben senden kopamadım
Anla artık anla desem de
Zaman akıyor, o başka yürekler yakıyor
O eller başka eller tutuyor
Ellerim boşta, yüreğim ayazda
Sıcak mı? Soğuk mu? 
Tutamadığın eller, göremediğin gözler
Olsa ne olur olmasa ne olur
Desem de
Beynimde örümcek
Yüreğimde hançer
Atsam atılmıyor
Çıkarsam çıkmıyor
Beynimde, yüreğimde
 
Cebirin Defteri 10,aralık.2015 Kütahya
 
 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..