Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tüylü ve mavi bakışlı bir tesadüff!!!

Tüylü ve mavi bakışlı bir tesadüff!!!
 

Henüz küçücük bir çocukken karşı apartmanımızdaki çocuktan hoşlanıyordum: İsmi Burtay... Çocuk aklı işte Burtay'ın devamlı ilgisini çekmeye çalışıyordum... Onun ismini öğrenmek bile benim için bir başarıydı... O zamanlar televizyonda büyüklerin sempatisini kazanmayı başaran, her çocuğun kahramanı ve hayalindeki köpek 'Lassie' var. Benim de bir köpeğim olmasını istiyordum. Bir gün babam bana 'husky' yani Sibirya kurdu bir peluş köpek getirdi... Bütün bir gün onla oynadım... Sonra aklıma dahiyane bir fikir geldi. Köpeğim çok güzeldi ve iyi havlamayı başarabilirsem, belki Burtay gerçek sanır ve ilgisini çekmeyi başarabilirdim. Bu fikrime kuzenim Özge'yi de dahil ettim. Üşenmedim, çıktım balkona ve sanki o havlıyormuş gibi havlamaya başladım...Hav, hav, hav...... Başarısız olmuştum... Ve evden taşındık...

Seneler sonra ben genç bir kız olduğumda teyzemler o evde oturmaya başladı... En çok merak ettiğim, hiçbir zaman tanışamadığım çocukluk aşkım Burtay'dı... Evet o hâlâ ordaydı fakat işin ilginç yanı onun bir köpeği olmasıydı... Sibirya kurdu... Çocukken benim onu peluş bir oyuncakla kandırmaya çalıştığım Burtay'ın Sibirya kurdu vardı... Şok olmuştum, garip bi tesadüftü... Arada teyzemlere gidip geldim... Burtay'ı sadece uzaktan görebildim... Büyümüştü, sakalları çıkmıştı, kocaman delikanlıydı... Ama biz hiçbir zaman tanışamadık... En son onu geçen yaz aynı balkonda gördüm...

Hayat ilginç tesadüflerle dolu...

Ve son olarak; köpek hayalim hiç bitmedi. Pet shoplara baktım, internetten araştırdım... Cinsine bile karar verdim: Golden retriever... Ama cesaret edemedim, belki sorumluluktan korktum...Ta ki 3 ay öncesine kadar... Evet bir pet shop'a girdim amacım golden retriever cinsi köpekleri sormaktı. Sonra minicik bir kafeste lacivert gözlerinle bana bakan bir köpek gördüm, sanırım o anda da aşık oldum... Evet, o bir Sibirya kurdu...

Ömrü uzun olsun...

 
Toplam blog
: 7
: 1549
Kayıt tarihi
: 18.05.07
 
 

Düşünen bir insanım. Olaylara farklı açıdan bakmaya çalışıyorum ve her zaman kendimi geliştirmeye. H..