Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '14

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Twitter açılmalı!

Twitter'in aktif bir üyesi değilim!

Topu topu bir twit atmışım üyeliğim süresince!

Genelde takip ettiğim de ülkemin uzak  yabancı ülkelerdeki büyük elçilikleri.

Onlar da bana inat sanki, bir tane bile paylaşım yapmıyorlar!

En son  Kuala Lumpur Büyük elçiliğimizi takip edecektim ki baktım kapatılmış!

Gerçekten çok üzüldüm!

Kendi adıma değil tabi!

Dünyanın bir ucundaki temsilciliklerimize twitter kanalıyla bile olsa destek vermek; onların olası

ihtiyaçlarını gidermede karınca kararınca katkı yapmak niyetime engel konulmasına üzülmüştüm!

Düşünün ki Güney Amerika'daki bir ülkeden bir twit atılmış olsun!

"Ah bir porsiyon Islama köfte olsa da yesek!"

Yemin ederim gönderirim!

Giderim Adapazarına;  hazırlatır, şoklatır , uçağa koyar gönderirim!

Çünkü oradaki vatandaşım kesin Adapazarlıdır! Hemşerime hizmet ibadettir bence!

Twitterin böyle bir katkısı var!

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..