Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Üç "Yanlış" bir "Doğru"yu götürdü.

Üç "Yanlış" bir "Doğru"yu götürdü.
 

Ya göründüğün gibi olacaksın,

Ya da

Hep olduğun gibi görüneceksin, sanmıştım.

Seni çok sevmiştim, sana çok inanmıştım.

Ölüm hariç, ayrılık olmayacaktı,

Sözümüz vardı.

Bunlar, benim doğru sandığım, yanlışlardı.

Bir tek doğrumun olduğunu, yıllar sonra anladım.

Gerçek yüzünü görememişim senin.

Hep aldanmışım.

Yaşam, beşikten-mezara, çoktan seçmeli bir sınavmış.

Müneccim değilim ki ben,

Nerden bilebilirdim,

Üç yanlışın bir doğruyu götürdüğünü,

Çok geç anladım.

İyi ki üç yanlış, bir doğruyu götürüyormuş.

Ben, fazlasıyla yaşamdan dersimi aldım.

Geçmiş anlaşılır, gelecek yaşanırmış.

Ben, yokluğunda daha da çok mutluyum.

Yeniden doğmuş gibiyim.

Tuttuğun altın olsun.

Sayende,

Dolu dolu yaşıyorum…

Saadettin Güven

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..